در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان تخلیه سریع انواع دام های سبک و سنگین در بندر چابهار

    تا پایان سال برنامه ورود سه شناور حامل دام سبک به بندر چابهار نهایی شده است که اولین شناور ظرف ۲۴ ساعت آینده وارد بندر خواهد شد که با فعالیتهای شبانه روزی بندر در روزهای پایانی سال تلاش خواهد شد در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات پهلودهی و تخلیه کشتی ها انجام شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،  مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : با تامین زیرساختهای بندری و تجهیزات تخلیه دام زنده از شناورهای حمل دام ؛ امکان تخلیه سریع انواع دام های سبک و سنگین در بندر چابهار فراهم شد .

    بهروز آقایی با اشاره به ظرفیت های مناسب بندری و امکانات کشتارگاهی استان و شهرستان چابهار و همچنین نیاز کشور به تامین به موقع دام در روزهای پایانی سال ، اظهار کرد : امکانات موجود بندر چابهار فرصت بسیار مناسبی برای تخلیه محموله های دریایی وارداتی دام زنده به کشور خواهد بود . همه دستگاههای استان از ظرفیت موجود با تشریک مساعی جهت کاهش هزینه و تسریع تخلیه و حمل محموله تلاش کنند .

    وی افزود : تا پایان سال برنامه ورود سه شناور حامل دام سبک به بندر چابهار نهایی شده است که اولین شناور ظرف ۲۴ ساعت آینده وارد بندر خواهد شد که با فعالیتهای شبانه روزی بندر در روزهای پایانی سال تلاش خواهد شد در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات پهلودهی و تخلیه کشتی ها انجام شود . ورود همزمان سه شناور حامل دام ظرف یک هفته و واردات ۸۰ هزار راس دام بصورت حمل دریایی برای اولین بار در کشور از طریق بندر چابهار بی سابقه است .




    مطالب مرتبط

    فعالیت‌ها در حوزه گردشگری دریایی در استان سیستان و بلوچستان در حوزه شرق سواحل مکران ، بندر چابهار ، بندر کنارک و بندر زرآباد صورت خواهد گرفت و در این چهار منطقه ، ظرفیت گردشگری دریایی بالایی برای مردم وجود دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی مراسمی سند نشست همکاری‌های مشترک حمل ونقل بین‌المللی جاده‌ای میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و حکومت سرپرست ...

    |

    اکثر اقلام عمده صادراتی ما به ایران پنبه ، شمش سُرب ، کنجد ، نخ و منسوجات ، کشمش و برخی حبوبات بوده‌اند و همچنین اقلام وارداتی ما از ایران ، شامل ، گازوئیل ، بنزین ، گاز مایع، سیمان ، برق ، برخی محصولات کشاورزی و دیگر مواد خام صنعتی بود .

    |

    تخلیه و بارگیری محموله های حجیم و سنگین که از طریق دریا جابجا می شوند محدودیتی جهت تخلیه در بندر چابهار ندارند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیئت مدیره کانون موسسات حمل‌ونقل ایران گفت : اگر ایران نجنبد و مسیر چابهار به شمال کشور را متصل نکند ، به طور قطع کالاها به سمت مسیر دیگری هدایت می‌شوند و ...

    |

    نظرات کاربران