در حال بارگذاری ...
  • تسریع در اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی فرودگاه مهرآباد در آستانه نوروز

    انجام و عملیاتی شدن پروژه ها در زمان مقرر برای ارائه خدمات بهتر فرودگاهی در اولویت این اداره کل است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در آستانه نوروز ، پروژه ها و طرح های عمرانی در دست اجرای این فرودگاه در راستای تسهیل گردش کار و ارتقای خدمات فرودگاهی به سرعت اجرایی می شوند .

    مدیرسعید صفی نیا ، مدیرکل فرودگاه با اعلام این خبر گفت : در فرودگاه پرترافیکی چون مهرآباد اولویت در اجرای پروژه ها باید طرح هایی باشد که مستقیم با مسافر در ارتباط است که این پروژه ها باید با استاندارد روز در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون وقفه ای در خدمت رسانی انجام شوند . برای همین تلاش شده است تا قبل از پروازهای نوروزی ، پروژه ها را به سرانجام برسانیم و خوشبختانه در این زمینه به نتایج خوبی رسیده ایم و می توانیم با ارایه خدمات بهتر با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم .

    صفی نیا تاکید کرد : انجام و عملیاتی شدن پروژه ها در زمان مقرر برای ارائه خدمات بهتر فرودگاهی در اولویت این اداره کل است .

    وی اولویت پروژه های مهرآباد را تکمیل پروژه زیبا سازی ترمینال های یک و دو ، رنگ آمیزی جداول و محاوط ، کاشت گل های فصلی ، پروژه روشنایی محاوط ترمینال های یک و دو ، بهسازی و نوسازی برج مراقبت و ساختمان تسهیلاتی برج و همچنین تکمیل پروژه کفسازی و زیباسازی و ساماندهی اماکن تجاری ترمینال ۶ و ساماندهی دفاتر فروش شرکت های هواپیمایی در ترمینال یک اعلام کرد و گفت : این پروژه ها تا قبل از سال ۹۸ به بهره برداری می رسند .




    مطالب مرتبط

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی از ترخیص قطعات مورد نیاز شرکت های هواپیمایی از گمرکات کشور به طور مرتب خبر داد و ابراز امیدواری کرد ؛ در ...

    |

    نظرات کاربران