در حال بارگذاری ...
  • تسریع در اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی فرودگاه مهرآباد در آستانه نوروز

    انجام و عملیاتی شدن پروژه ها در زمان مقرر برای ارائه خدمات بهتر فرودگاهی در اولویت این اداره کل است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در آستانه نوروز ، پروژه ها و طرح های عمرانی در دست اجرای این فرودگاه در راستای تسهیل گردش کار و ارتقای خدمات فرودگاهی به سرعت اجرایی می شوند .

    مدیرسعید صفی نیا ، مدیرکل فرودگاه با اعلام این خبر گفت : در فرودگاه پرترافیکی چون مهرآباد اولویت در اجرای پروژه ها باید طرح هایی باشد که مستقیم با مسافر در ارتباط است که این پروژه ها باید با استاندارد روز در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون وقفه ای در خدمت رسانی انجام شوند . برای همین تلاش شده است تا قبل از پروازهای نوروزی ، پروژه ها را به سرانجام برسانیم و خوشبختانه در این زمینه به نتایج خوبی رسیده ایم و می توانیم با ارایه خدمات بهتر با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم .

    صفی نیا تاکید کرد : انجام و عملیاتی شدن پروژه ها در زمان مقرر برای ارائه خدمات بهتر فرودگاهی در اولویت این اداره کل است .

    وی اولویت پروژه های مهرآباد را تکمیل پروژه زیبا سازی ترمینال های یک و دو ، رنگ آمیزی جداول و محاوط ، کاشت گل های فصلی ، پروژه روشنایی محاوط ترمینال های یک و دو ، بهسازی و نوسازی برج مراقبت و ساختمان تسهیلاتی برج و همچنین تکمیل پروژه کفسازی و زیباسازی و ساماندهی اماکن تجاری ترمینال ۶ و ساماندهی دفاتر فروش شرکت های هواپیمایی در ترمینال یک اعلام کرد و گفت : این پروژه ها تا قبل از سال ۹۸ به بهره برداری می رسند .




    مطالب مرتبط

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

    |

    بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

    |

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    |

    نظرات کاربران