در حال بارگذاری ...

جلوگیری از فعالیت مجتمع‌های خدماتی - رفاهی استان چهارمحال و بختیاری در صورت احراز تخلف

در بازدیدهای انجام شده کاستی‌های این مجتمع‌ها مشاهده و تذکر داده شده است و چنانچه مجتمع‌های بین راهی فاقد خدمات‌رسانی مطلوب به کاربران باشند، مجوز آنها ابطال و فعالیت نیز متوقف می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت : مجوز هر کدام از مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین جاده‌ای استان که تخلف آنها محرز شود ، باطل و از فعالیتشان جلوگیری می‌شود .

احمد جمشیدی افزود : در حال حاضر ۸ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در استان فعالیت دارند . افزون بر این مجتمع‌ها در حال حاضر ۱۰ مجتمع نیز در دست ساخت قرار دارد که بازرسی‌ها از این مراکز با مشارکت دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

وی از بازدید نمازخانه‌های بین‌راهی در مجتمع‌های خدماتی – رفاهی و جایگاه‌های سوخت‌گیری خبر داد و افزود : این نظارت‌ها با همکاری دیگر دستگاه‌ها انجام شده است و در ایام نوروز نیز به صورت جدی‌تر و بیشتری انجام می‌شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری توضیح داد : در بازدیدهای انجام شده کاستی‌های این مجتمع‌ها مشاهده و تذکر داده شده است و چنانچه مجتمع‌های بین راهی فاقد خدمات‌رسانی مطلوب به کاربران باشند، مجوز آنها ابطال و فعالیت نیز متوقف می‌شود .

جمشیدی گفت : همه مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع کوتاهی در ارائه خدمات توسط این مجتمع‌ها موارد را با شماره‌های ۱۰۰۰۳۰۰۸ با ذکر نام مجتمع و مکان آن برای رسیدگی در کمترین زمان ممکن ارسال کنند .




مطالب مرتبط

برای ارتقا سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام‌ می‌شود .

|

بیش از ٢۵ میلیون و ٨٢۴ هزار تردد و رشد ۲ درصدی در سطح استان داشتیم و علی‌رغم رشدی که نسبت به سال گذشته وجود داشت ١۵ درصد کاهش در تلفات و ٢۶ درصدی کاهش در تصادفات جاده‌ای داشته‌ایم .

|

اقدامات بخش راهداری در این حوزه شامل نگهداری زیرساخت‌ها و راه‌ها می‌شود ، جاده باید سالم ، تمیز و ایمن باشد که این مسئله هم از حیث نگهداری و کیفیت آسفالت مهم است و هم از نظر تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که مسافر بتوانند به راحتی طی طریق کند .

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

نظرات کاربران