بررسى و نظارت دقیق سطح خدمات مجتمع های خدماتی - رفاهی استان اصفهان در ایام نوروز
تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای این است که سطح خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به گذشته بهبود پیدا کند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز از آغاز به کار طرح «استقبال از سال نو» در مجتمعهای خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد .
محمدعلی صلواتی اظهار کرد : برای اجرای این طرح ، نماینده دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى باتفاق کارشناسان مجتمع های خدماتی رفاهی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در قالب کارگروه بازدید و پایش ، سطح خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی را مورد بررسى و نظارت دقیق قرار دارند .
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد : در طرح استقبال از سال نو ضمن بررسی چالشهای خدمات رسانی و جلب رضایت مسافرین جاده ای بر موارد مورد توجه مسافرین تاکید و چگونگی برنامه ریزی و سازماندهی مناسب با حضور مدیریت مجموعه ها بررسی شد . تمهیدات ابلاغ شده با تاکید بر خدمت محوری برای کسب رضایتمندی مناسب بوده و دارای ابعاد متنوعی است .
وی اضافه کرد : تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای این است که سطح خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به گذشته بهبود پیدا کند . چهار مجتمع خدماتی رفاهی جدید در سال جاری راه اندازی و عملیات ساخت پنج مجتمع جدید نیز آغاز شده است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید .
وی تصریح کرد : کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان نیز با حضور نمایندگان استانداری یا فرمانداری های مربوطه ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، پلیس ، ستاد اقامه نماز ، شرکت نفت ، شبکه بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی آغاز به کار کرده است .
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان از مردم خواست هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی استان به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند .