در حال بارگذاری ...
  • بررسى و نظارت دقیق سطح خدمات مجتمع های خدماتی - رفاهی استان اصفهان در ایام نوروز

    تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای این است که سطح خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به گذشته بهبود پیدا کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز از آغاز به کار طرح «استقبال از سال نو» در مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان اصفهان خبر داد .

    محمدعلی صلواتی اظهار کرد : برای اجرای این طرح ، نماینده دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى باتفاق کارشناسان مجتمع های خدماتی رفاهی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در قالب کارگروه بازدید و پایش ، سطح خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی را مورد بررسى و نظارت دقیق قرار دارند .

     معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد : در طرح استقبال از سال نو ضمن بررسی چالشهای خدمات رسانی و جلب رضایت مسافرین جاده ای بر موارد مورد توجه مسافرین تاکید و چگونگی برنامه ریزی و سازماندهی مناسب با حضور مدیریت مجموعه ها بررسی شد . تمهیدات ابلاغ شده با تاکید بر خدمت محوری برای کسب رضایتمندی مناسب بوده و دارای ابعاد متنوعی است .

    وی اضافه کرد : تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای این است که سطح خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به گذشته بهبود پیدا کند . چهار مجتمع خدماتی رفاهی جدید در سال جاری راه اندازی و عملیات ساخت پنج مجتمع جدید نیز آغاز شده است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید .

    وی تصریح کرد : کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان نیز با حضور نمایندگان استانداری یا فرمانداری های مربوطه ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، پلیس ، ستاد اقامه نماز ، شرکت نفت ، شبکه بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی آغاز به کار کرده است .

    معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان از مردم خواست هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی استان به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند .




    مطالب مرتبط

    رشد ۳۹۰ درصدی تماس کاربران جاده ای با سامانه های ۱۴۱ در ایام نوروز

    رشد ۳۹۰ درصدی تماس کاربران جاده ای با سامانه های ۱۴۱ در ایام نوروز

    بالغ بر ۲۰۰ هزار و ۴۸۳ بازدید کاربران از سایت www.۱۴۱.ir که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۲۶.۹ درصد افزایش و تعداد ۱۶۲ هزار و ۸۱۸ درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱ نیز در مقایسه با مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته با ۲۶ درصد افزایش ثبت گردیده است .

    |

    برگزاری نشست هماهنگی اجرای طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی در سازمان راهداری

    برگزاری نشست هماهنگی اجرای طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی در سازمان راهداری

    طرح ساماندهی ساعت کار رانندگان ناوگان عمومی اتوبوس ، ثبت تخلفات مربوط به سرعت غیرمجاز وسایل‌نقلیه ، نظارت بر عملکرد مدیران فنی ، نصب دستگاه‌های FMS در اتوبوس‌ها و کنترل فنی وسایل‌نقلیه ، شناسایی محورهای پرحادثه از جمله اقداماتی است که از طریق هماهنگی با پلیس راه و گشت‌های ...

    |

    تأثیر هوشمندسازی جاده‌ها در مدیریت سرعت و کاهش تخلفات رانندگی

    تأثیر هوشمندسازی جاده‌ها در مدیریت سرعت و کاهش تخلفات رانندگی

    مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات بر خط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی ، سیستم‌های ترددشمار و دیگر سامانه‌های هوشمند انجام می‌گیرد ، به طوری که در این مدت علاوه بر ثبت تعداد ترددها با استفاده از ۳۲ دوربین ، تخلفات رانندگان نیز در ...

    |

    نظرات کاربران