در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات رویه حفاظتی فوگ سیل در محورهای لارستان

این اداره کل اقدام به اجرای عملیات فوگ سیل به طول ۷۲کیلومتر در محورهای اوز - کوره ، خنج - محمله و سه راه ارد و اهل - پسبند نموده است که پس از اتمام عملیات فوگ سیل در این محورها خط کشی آن نیز انجام خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ با هدف حفاظت بهتر جاده ها عملیات رویه حفاظتی فوگ سیل (روکش مقاوم) در محورهای لارستان آغاز شد .

مدیر راهداری اداره کل راهداری لارستان اظهار داشت : با توجه به ضرورت نگهداری و مدیریت راه ها و جاده ها که از بنیادی ترین اصول زیربنایی در راستای کاهش هزینه ها و اقدامات کاهش دهنده زمان ترمیم راهها که بوسیله اجرای آسفالت حفاظتی تحقق می یابد که اجرای فوگ سیل یکی از راهکار های آن است .

راستیار افزود : جهت حفظ و نگهداری سطح رویه آسفالت فوگ سیل یکی از شیوه های ارزان قیمت و سریعی بوده که فرسایش کارایی و کیفیت ناشی از مرور زمان براثر آفتاب و گرما و عبور ترافیک با اجرای این روش حداقل بین ۳ تا ۵ سال را به تاخیر می اندازد و استفاده از فن آوری های نوین در اجرای آسفالت می تواند هزینه های زیادی که سالانه در اثر خرابی و مرمت و بازسازی سطح رویه آسفالت ها به کشور تحمیل می کند جلو گیری کند .

علیرضا راستیار ادامه داد : این اداره کل اقدام به اجرای عملیات فوگ سیل به طول ۷۲کیلومتر در محورهای اوز - کوره ، خنج - محمله و سه راه ارد و اهل - پسبند نموده است که پس از اتمام عملیات فوگ سیل  در این محورها خط کشی آن نیز انجام خواهد شد .

وی همچنین از رانندگانی که قصد تردد از این محور ها را دارند خواست تا با رعایت کلیه نکات ایمنی و توجه به علائم  اطلاعاتی  نصب شده از این مسیر تردد کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت : امسال بیش از ۹۷ کیلومتر آسفالت حفاظتی در محورهای مواصلاتی این استان ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : عملیات خط کشی بیش از ۱۲۰ کیلومتر - خط از محورهای اصلی دهلران به ...

|

عملیات اجرایی ۳۸۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی استان طی سال جاری انجام شده است .

|

روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ نوعی روش جدید ترمیم و نگهداری راه هاست و به همین منظور ۳۳ کیلومتر به این روش و ۱۱ کیلومتر نیز به روش لکه گیری و درزگیری عملیات صورت گرفته است .

|

با توزیع این آسفالت ، ۴۷ کیلومتر از راه‌های استان لکه‌گیری آسفالت ، ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت شده و همچنین در راستای ارتقای ایمنی و بهبود روسازی راه‌ها، ۳۴ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی و ۱۱۷ کیلومتر درزگیری نیز انجام شده است .

|

نظرات کاربران