در حال بارگذاری ...

اصلاح و ترمیم روکش آسفالت برخی از محورهای استان همدان در آستانه تعطیلات نوروز

شستشو و تعویض علائم ترافیکی ، خط کشی ، تعمیر روشنایی جاده ها و جمع آوری دستفروشان از حاشیه بزرگراه ها به ویژه در نقاط ورودی شهر پیش از آغاز ایام طرح نوروزی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر ساماندهی ارتقاء خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز تأکید کرد .

مصطفی پناهنده در نشست هماهنگی نوروز ۹۸ با مسئولان و کارشناسان خدمات رسان در ایام نوروز ، اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن ایام عید و آغاز سفرهای نوروزی امسال نیز همچون سالهای گذشته از امکاناتی شامل استقرار اکیپ های سیار و دائم راهداری ، امداد خودرو و هلال احمر در طول مسیرهای بین شهری برخوردار خواهیم بود .

وی از آماده سازی و بهسازی جاده ها مانند اصلاح و ترمیم روکش آسفالت در برخی از مسیرها خبر داد و افزود : شستشو و تعویض علائم ترافیکی ، خط کشی ، تعمیر روشنایی جاده ها و جمع آوری دستفروشان از حاشیه بزرگراه ها به ویژه در نقاط ورودی شهر پیش از آغاز ایام طرح نوروزی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است .

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد : با نصب و معرفی شماره های تماس و پیامک ، همچنین وب سایت های اینترنتی در معرض دید مسافران و پایانه های عمومی ، مسافران و کاربران می توانند مشکلات خود را در زمینه دریافت خدمات سفر به این اداره کل ارائه و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کنند .

پناهنده در ادامه به مسیر جاده ای راه آهن همدان اشاره و خاطرنشان کرد : به منظور افزایش ایمنی در این مسیر این اداره کل اقدام به نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی کرده و عریض کردن و نصب نیوجرسی در جاده نیز در دستور کار است .




مطالب مرتبط

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بهسازی ۳ هزار کیلومتر روکش آسفالت راه های استان تا پایان ۱۴۰۳ خبر داد ...

|

تاکنون مبلغ دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کل اعتبارات تخصیص یافته هزینه شده‌ است .

|

مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری خواهند رسید .

|

نظرات کاربران