در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۱۵ کیلومتر از جاده علویجه به سمت پلیس راه اصفهان – تهران

    این محور بطول ۳۹ کیلومتر است که ۲۳ کیلومتر آن قبلا به بهره برداری رسیده و یک کیلومتر باقیمانده نیز با توجه به نیاز به احداث ۲ دهانه پل ۴۵ متری بر روی آزاد راه مورچه خورت – نجف آباد و با تامین اعتبار ۴۲ میلیارد ریال در نیمه اول سال آتی به بهره برداری خواهد رسید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با اعتباری بالغ بر حدود ۱۲۰ میلیارد ریال ۱۵ کیلومتر از جاده علویجه به سمت پلیس راه اصفهان – تهران به بهره‌برداری رسید .

    یکی از محورهای پر حادثه در سطح استان محور پلیس راه اصفهان – تهران به سمت علویجه بود که همواره یکی از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی جهت تامین ایمنی مسیر بوده و این مسیر ۳۹ کیلومتری با داشتن شرایط خطرناک و پر تصادف با پیگیری های مستمر سرانجام چهارخطه شد .

    عباس رضایی استاندار اصفهان با سفر به شهرستان نجف آباد همراه با حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی و تنی چند از مسئولین استانی و محلی ۱۵ کیلومتر این مسیر را افتتاح کرد .

    حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان در حاشیه برگزاری افتتاح این مسیر گفت : تکمیل چهارخطه محور علویجه به سمت پلیس راه همواره یکی از دغدغه ها و از جمله اولویت های این اداره کل جهت رفع نقاط پرحادثه بوده که خوشبختانه امروز ۱۵ کیلومتر این مسیر با اعتباری بالغ بر حدود ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و امید است تا بتوان در راستای ایمن سازی تمامی محورهای استان اقدامات شایسته ای انجام پذیرد .

    گفتنی است این محور بطول ۳۹ کیلومتر است که ۲۳ کیلومتر آن قبلا به بهره برداری رسیده و یک کیلومتر باقیمانده نیز با توجه به نیاز به احداث ۲ دهانه پل ۴۵ متری بر روی آزاد راه مورچه خورت – نجف آباد و با تامین اعتبار ۴۲ میلیارد ریال در نیمه اول سال آتی به بهره برداری خواهد رسید .




    نظرات کاربران