در حال بارگذاری ...

سنگ بنای تقویت پلیس در راه آهن و حفظ امنیت ریلی مستحکم تر می شود

ویژگی محیط تخصصی ، مهندسی و کارگری راه آهن به این شرکت خاصیت فرهنگی و علمی بخشیده و موجب شده است تا رویکردهای سیاسی خود به خود از این گردونه حذف شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرمانده پلیس راه آهن با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات نیروهای ارزشی نادیده گرفته نمی شود گفت : سنگ بنایی که برای تقویت پلیس در راه آهن و حفظ امنیت ریلی گذاشته شده است مستحکم تر می شود .

سرهنگ حشمت الله ملکی در مراسمی به مناسبت تجلیل از خدمات سعید محمد زاده مدیرعامل سابق راه آهن ، با اشاره به خلق نیکو و روحیه بالای وی افزود : باید از توان کسانی که بی ریا ، گمنام و خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنند و ادعایی در این باره ندارند استفاده کرد .

وی با یادآوری اینکه محمد زاده چهره ای دانشگاهی است و خدمات ماندگاری را در راه آهن از خود به یادگار گذاشته است ، اظهار داشت : ویژگی محیط تخصصی ، مهندسی و کارگری راه آهن به این شرکت خاصیت فرهنگی و علمی بخشیده و موجب شده است تا رویکردهای سیاسی خود به خود از این گردونه حذف شود .

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه در خصوص بایسته های اخلاقی مدیران و فرماندهان ، خاطرنشان کرد : رفتار قدرشناسانه محمدزاده و کارکنان راه آهن موجب شد تا پرسنل پلیس راه آهن انگیزه بیشتری برای خدمت رسانی در این شرکت داشته باشند .

ملکی با بیان اینکه خروجی مثبت پلیس راه آهن طی این مدت ، حاصل اقدامات موثر ، تصمیم گیری های درست و توجه به خدمات پلیس از سوی محمد زاده بوده است ، گفت : محمد زاده جایگاه ویژه ای برای پلیس راه آهن قائل بود و این نکته ای بود که بارها در جلسات شورای هماهنگی معاونین بر آن تاکید کرد .

از سوی دیگر سعید محمد زاده ، مدیر عامل سابق راه آهن نیز در این جلسه ضمن تشکر از خدمات پلیس راه آهن ، تاکید کرد : از چارچوب های مهم حفظ مسئولیت ، احساس تکلیف ، انجام وظیفه درست و منشا اثر بودن است .

محمد زاده با بیان اینکه همه باید قدردان کسانی که برای حفظ امنیت و آسایش کشور، جان بر کف زحمت می کشند ، باشیم گفت : همراهی موثر پلیس راه آهن شرایط لازم برای خدمت رسانی ریلی را برای راه آهن فراهم کرده است .

وی با اشاره به اینکه روحیات انسانی موجب می شود تا پذیرش مسئولیت همواره با نواقصی همراه باشد ، افزود : از زمانی که مسئولیت شرکت راه آهن را پذیرفتم ، تمام تلاش خود را انجام دادم تا فعالیت و اقدامات موثری را در راه آهن داشته و به درستی انجام وظیفه کنم .

محمد زاده با اشاره به روایاتی از ائمه مبنی بر خدمت رسانی به مردم ، اضافه کرد : خدمت رسانی به مردم جایگاه ویژه ای نزد خدا دارد و نیروی انتظامی با دارا بودن این خصیصه ، از بزرگترین نعمت برخوردار است .




مطالب مرتبط

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ، طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیط مطابق با نام و نام ...

|

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دخل و تصرفی در صدور بارنامه ندارد و این موضوع به اطلاع شرکت های ریلی رسیده است .

|

نظرات کاربران