در حال بارگذاری ...

آمادگی فرودگاه بوشهر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

از تمام ارگان ها ، نهادها و همکاران خواسته شده است که نهایت تلاش و همکاری خود را برای ارایه خدمات مطلوب به کار گیرند و در این زمینه هماهنگی بالایی در فرودگاه وجود دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر دومین جلسه کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه بوشهر گفت : طبق دستورالعمل های نوروزی ابلاغی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال آماده‎سازی شرایط برای میزبانی مسافران در پروازهای نوروزی هستیم و اولویت ما خدمت‎رسانی مطلوب ، ایمن و ارتقای خدمات و تسهیلات برای رفاه مسافران در نوروز ۹۸ است .

کمال دهقان منشادی ، در این جلسه که با حضور معاونان ، روسا و مسوولان ادارات و واحدهای فرودگاه بوشهر برگزار شد ، گفت : ارایه خدمات بهتر برای پذیرش مسافران نوروزی ، تعیین کشیک و معرفی افراد پاسخگو در روزهای تعطیل ، نوسازی چرخ دستی ها ، نظرسنجی مستمر از مسافران نوروزی در راستای ارتقای سطح خدمات و رضایت مندی مسافران ، زیباسازی ترمینال‎ها ، استقرار و راه‎اندازی میز خدمت و پاسخگویی به شکایت های مردمی ، کاشت گل‎های فصلی و رنگ آمیزی جداول ، زیباسازی محوطه و فضای سبز ، نوسازی زیرساخت‎های تاسیساتی ، تعویض و به‎روزرسانی روشنایی سطوح پروازی ، نظارت بر تجهیزات و آمادگی هندلینگ‎کننده‎ها و نظارت بر قیمت ها از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است .

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر افزود : از تمام ارگان ها ، نهادها و همکاران خواسته شده است که نهایت تلاش و همکاری خود را برای ارایه خدمات مطلوب به کار گیرند و در این زمینه هماهنگی بالایی در فرودگاه وجود دارد .




مطالب مرتبط

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

شرکت‌های هواپیمایی سپهران ، اروان ، کیش ایر ، آتا ، آساجت و پارس ایر اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای مشهد ، تهران ، قشم و کیش و همچنین شرکت‌های هواپیمایی فلای دبی ، فری برد ، پگاسوس ، فلای بغداد ، العراقیه ، قشم ایر و آسمان اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده ...

|

سامانه EFSS باعث افزایش کارایی کنترلر ترافیک هوایی در ثبت اطلاعات دقیق و بروز پروازها می‌شود .

|

نظرات کاربران