در حال بارگذاری ...
  • توجه به ظرفیت های داخلی و نیروی انسانی متخصص در اولویت برنامه های شرکت راه آهن

    در دوره جدید خدمت ، نگاه به ظرفیت انسانی در داخل راه آهن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حضور نیروهای توانمند ، نجیب ، دلسوز و متخصص راه آهن، توفیقات بزرگی را برای راه آهن به دنبال داشته است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست راه آهن با تاکید بر اینکه کارکنان روابط عمومی سربازان سازمان هستند و رد پای آنها در تمام موفقیت های سازمان دیده می شود ، گفت : توجه به ظرفیت های داخلی و نیروی انسانی متخصص ، در اولویت های برنامه های آتی راه آهن قرار دارد .

    سعید رسولی در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های ستاد و مناطق راه آهن با اشاره به نقش موثر و ارزشمند روابط عمومی ها در ارتقای جایگاه سازمان ، گفت : فعالان روابط عمومی با استفاده از روشهای مختلف ، موجب جریان سازی و ایجاد ارتباط میان سازمان و بیرون از آن می شوند .

    وی خواستار برگزاری جلسات بیشتر با اعضای روابط عمومی ستاد و مناطق راه آهن شد و تصریح کرد : علاوه بر ارتباط حضوری با مناطق ، در این جلسات، مسائل مرتبط با روابط عمومی ها ، بررسی و نقطه نظرات مدیریت راه آهن در زمینه اقدامات مرتبط به روابط عمومی عنوان خواهد شد .

    سرپرست راه آهن با یادآوری اینکه دیدگاه وی طی سالهای مختلف حضور در راه آهن عنوان شده است ، گفت : در دوره جدید خدمت ، نگاه به ظرفیت انسانی در داخل راه آهن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حضور نیروهای توانمند ، نجیب ، دلسوز و متخصص راه آهن، توفیقات بزرگی را برای راه آهن به دنبال داشته است .

    رسولی با تاکید بر اینکه وجود نیروهای با نشاط و علاقمند ، موجب افزایش انگیزه در راه آهن می شود ، گفت : در خانواده راه آهن ، کارکنان ارزشمندی حاضر هستند که پشتوانه خدمات مدیران در راه آهن محسوب می شوند .

    وی با یادآوری فرمایشات حضرت علی (ع) مبنی بر حفظ حقوق کارگران و قدردانی از زحمات آنان گفت : مدیران بخشهای مختلف راه آهن باید این سخنان را مد نظر داشته باشند و با استفاده از روشهای مختلف موجود، آن را عملی کنند .

    وی با قدردانی از زحمات و اقدامات سعید محمد زاده مدیرعامل سابق راه آهن ، با تشریح برنامه های خود ، افزود : تمام کارهایی که تا کنون انجام داده ام به پشتوانه خدمات بدنه راه آهن بوده و اعتماد نظام ، دولت، مجلس و سازمان برنامه و بودجه ناشی از اقدامات صورت گرفته در بدنه راه اهن است .

    وی خواستار حفظ و ترویج روحیه سر زندگی ، امید به آینده و شادابی شد و اظهار داشت : معتقد به شعار نیستم و می دانم که آنچه که وعده می دهم مورد ارزیابی قرار می گیرد .

    رسولی با اشاره به اینکه در همه قسمت های راه آهن ، تخصص ، دلسوزی ، نجابت ، علاقه و اعتماد به خدمت رسانی همکاران قابل مشاهده است ، افزود : خانواده راه آهن متشکل از همه افرادی است که به اداره این شرکت و حرکت قطارها کمک می کنند و در سایه توجهات مسئولین نظام ، همدلی و اعتماد می توان کارهای بسیار بزرگی را رقم زد .

    رسولی با یادآوری اینکه ارتباط تنگاتنگ با بدنه راه آهن و بخش روابط عمومی در برنامه های وی تعریف شده است ، خاطر نشان کرد : روابط عمومی در زمره صاحب نظرترین بخشها برای ارائه پیشنهاد و دریافت نظرات کارشناسان در زمینه ارتقا و ارائه خدمات راه آهن است و تلاش همکاران ریلی در این بخش هدیه بزرگی است که به بدنه راه آهن داده می شود . وی همچنین بر وجود شفافیت در انجام همه کارها و اقدامات تاکید کرد .

    رسولی با اشاره به اینکه خوشبختانه تلاشهای راه آهن برای جلب حمایت مسئولین هیچگاه به در بسته نخورده است ، گفت : در هر حوزه با روی گشاده از راه آهن استقبال می شود و ما باید باخدمت رسانی مستمر و مطلوب این اعتماد ها را پاسخ و موجبات رضایت و خشنودی مردم را فراهم کنیم . جهت گیری خدمات ریلی ، باید به سمت ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و در شان مردم باشد .

    سرپرست راه آهن از ایجاد کارگروه های مشورتی در بدنه راه آهن خبر داد و اظهار داشت : همکاران روابط عمومی ، افسران و سربازان ارتباط با بدنه سازمان و بیرون سازمان هستند و به نحوی ویترین آن محسوب می شوند، از این رو عملکرد آنان بر وجهه این شرکت اثر گذار است . همه همکاران راه آهن باید خود را مسئول این شرکت بشناسند و بر اساس این باور ، عمل کنند .

    رسولی از همه کارکنان روابط عمومی های راه آهن خواست تا انچه را که به صلاح راه آهن و جامعه می دانند منتقل کرده و تعامل مثبتی با دیگر همکاران خود داشته باشند .

    گفتنی است در این نشست کارگاهی با موضوع فضای مجازی و ظرفیت های اطلاع رسانی رسانه های اجتماعی ، از سوی حمید ضیایی پرور از اساتید رسانه و روابط عمومی برگزار شد و حاضران در این مورد به پرسش و پاسخ پرداختند .




    مطالب مرتبط

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

    |

    نظرات کاربران