ارتقا کیفیت خدمات ریلی با مشارکت بخش خصوصی
این اقدام شرکت مسافری نورالرضا قابلتحسین است و باید تلاش شود تا چنین اقداماتی در آینده نیز تکرار شود .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این شرکت در تلاش است تا با مشارکت بخش خصوصی کیفیت خدمات ریلی را در کشور ارتقا دهد گفت : باید به سویی حرکت کنیم تا آنچه شایسته مردم است در حوزه ریلی به آنها ارائه شود .
سعید رسولی دیشب در مراسم افتتاح ناوگان مسافری ۵ ستاره شرکت ریلی نورالرضا با اشاره به بهرهبرداری از این ناوگان تصریح کرد : خوشبختانه با سلیقهای که به خرج داده شده و با هماهنگیهایی که از سوی این شرکت با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها صورت گرفته اولین سیر این قطار ۵ ستاره میزبان زوجهای جوان دانشجویی است که رهسپار مشهد مقدس هستند . این اقدام شرکت مسافری نورالرضا قابلتحسین است و باید تلاش شود تا چنین اقداماتی در آینده نیز تکرار شود .
لازم به ذکر است قطارهای ۵ ستاره این شرکت مسافربری ریلی دیروز با حضور سرپرست شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران ، معاون مسافری این شرکت و رئیس اداره کل راهآهن تهران به بهرهبرداری رسید که این مسئله باعث بهبود وضعیت حملونقل ریلی میشود .
قطارهای مذکور به لحاظ کیفیت ، امکانات و خدمات رفاهی آن معادل هواپیما برای فرست کلاس است و هماکنون ۲ رام قطار ۵ ستاره این شرکت در مسیرهای کرج - مشهد ، تهران - مشهد ، اصفهان - شیراز و اصفهان – مشهد در حال فعالیت هستند .