در حال بارگذاری ...
  • رسیدگی به پرونده تخلفات ۱۷۶ شرکت حمل و نقل جاده ای کالا

    بر اساس آرای صادره ۲۲۰ شرکت به لغو پروانه فعالیت ۱۵۳۵ شرکت به جریمه نقدی ، ۴۷۰ شرکت تذکر کتبی محکوم و برای ۹۹۱ شرکت حکم برائت صادر شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بیست و هفتمین جلسه کمیسون ویژه ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در ۱۳ استان ، به پرونده تخلف ۱۷۶ شرکت حمل و نقلی رسیدگی و احکام حقوقی لازم را صادر کرد .

    عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت : در اجرای بند ۴ ابلاغیه مورخ ۲۲ خرداد ماه سال‌جاری و با همکاری کارشناسان ستادی و استانی در زمینه اقدامات میدانی نظارت و برخورد با تخلفات در برخی از پایانه‌های بار و مراکز فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی ، با تشکیل کمیسیون‌های اضافی و عدم پرداخت کرایه رسیدگی و احکام حقوقی برخورد با این تخلفات صادر و به اجرا درآمده است .

    وی افزود : براساس گزارش عملکرد کمیسیون‌های ویژه ماده ۱۲ در ۱۳ اداره‌کل استانی به ۱۷۶ پرونده تخلف رسیدگی شد که بنا به تصمیمات متخذه ۶ شرکت لغو پروانه فعالیت ، ۶۳ شرکت جریمه نقدی ، ۲۱ شرکت به تذکر کتبی محکوم و ۸۶ شرکت نیز برائت شدند .

    بنی‌اسدی تعداد کل پرونده‌های رسیدگی شده از ابتدای کمیسیون ویژه ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکتها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای از دهه دوم خرداد وهمچنین کمیسیونهای عادی از تاریخ ۱۱ دی ماه تا کنون به تعداد ۳۲۱۶ پرونده اعلام کرد و افزود : بر اساس آرای صادره ۲۲۰ شرکت به لغو پروانه فعالیت ۱۵۳۵ شرکت به جریمه نقدی ، ۴۷۰ شرکت تذکر کتبی محکوم و برای ۹۹۱ شرکت حکم برائت صادر شد .




    نظرات کاربران