در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه کمیته تسهیلات نوروزی در فرودگاه لامرد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه از برگزاری جلسه کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه لامرد با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران برگزار شد .

    پرویز میری در این جلسه که با حضور مسئولان واحدها ، پلیس فرودگاه‎ها ، سپاه حفاظت ، شرکت‎های هواپیمایی مستقر در فرودگاه لامرد برگزار شد ، گفت : هدف اصلی مجموعه ، خدمات‎رسانی مطلوب و شایسته به مسافران در تعطیلات نوروز است .

    وی با بیان اینکه با برنامه‎ریزی مدون و مستر ، برای استقبال شایسته از مسافران فرودگاه در نوروز سال ۹۸ اقدام خواهد شد ، گفت : در این زمینه اولویت اصلی ما ارائه بهترین تسهیلات و خدمات فرودگاهی به شهروندان و مسافران خواهد بود .

    میری ادامه داد : اطلاع‎رسانی به موقع مسافران ، پاسخگویی شرکت هواپیمایی به مسافران ، ساماندهی پارکینگ و تاکسیرانی ، زیباسازی ترمینال و محاوط، فضای سبز ، بررسی دوره‎ای تجهیزات CNS بویژه ایمنی هوانوردی و هماهنگی با واحدهای مرتبط فرودگاهی (پلیس ، سپاه ، سوختگیری ، هواشناسی و ...) برای خدمات‎رسانی بهتر و ایمن‎تر از جمله اقداماتی است که در راستای ارتقای سطح خدمات و رضایت‎مندی مسافران در نوروز در دستور کار فرودگاه قرار دارد .




    نظرات کاربران