در حال بارگذاری ...
  • آخرین وضعیت محورهای استان چهارمحال و بختیاری پس از بارش شدید برف

    تاکنون محورها در همه گردنه‌ها باز هستند ، ولی ممکن است گردنه پربرف چری در صورت وزش باد به طور موقت مسدود شود . شب گذشته نیز در محور بروجن - لردگان دو تریلی به علت خرابی از جاده به پارکینگ منتقل شدند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس اداره ایمنی و حریم راه‌های استان چهارمحال و بختیاری پس از بارش شدید برف در شب گذشته در اغلب محورهای استان ، وضعیت تردد در راه‌ها را عادی اعلام کرد و گفت : با فعالیت ۳۳ اکیپ راهداری از شب گذشته و برف‌روبی در ۷ مرحله ، همه محورهای استان در حال حاضر باز است و عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی به طور کامل انجام شده است .

    فریدون پیشکار ، رییس اداره ایمنی و حریم راه‌های استان چهارمحال و بختیاری درباره آخرین وضعیت محورهای استان در پی بارش شدید برف ، گفت : بارش برف از نیمه شب گذشته در همه محورهای استان آغاز شده است و به ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر رسیده است . وی بیشترین بارش را مربوط به محورهای کوهرنگ ، اردل و بروجن - لردگان بیان کرد .

    پیشکار افزود : تاکنون چند مرحله عملیات شن و نمک‌پاشی و برف‌روبی توسط ماشین‌آلات سنگین راهداری و گریدل انجام شده و در حال حاضر راهداران پر تلاش استان در حال تخلیه شانه راه‌ها هستند .

    وی درباره آخرین وضعیت گردنه‌ها در اثر بارش سنگین برف توضیح داد : تاکنون محورها در همه گردنه‌ها باز هستند ، ولی ممکن است گردنه پربرف "چری" در صورت وزش باد به طور موقت مسدود شود . شب گذشته نیز در محور بروجن - لردگان دو تریلی به علت خرابی از جاده به پارکینگ منتقل شدند .  




    مطالب مرتبط

    با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصا در شهرستان‌های نهبندان ، سربیشه ، بیرجند ، زیرکوه ، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفرهای بین شهری وجود دارد .

    |

    با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش ، سراوان ، گلشن ، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی های لازم جهت استقرار اکیپ های راهداری در این محورها اندیشیده شده است و راهدارخانه های این شهرستان ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است .

    |

    در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی استان مازندران ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش و پرتلاش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام ...

    |

    راه حدود ۱۷۸ روستا مسدود شده است که در بخشی از آنها همچنان جریان آب برقرار است و امکان بازگشایی تا فروکش کردن آب وجود ندارد و سایر نقاط که آب فروکش کرده با خاکریزی امکان برقراری تردد فراهم شده است و برنامه ریزی شده است تا حداکثر ظرف ۱۰ روز تمام مقاطعی که دچار آب بردگی شده ، ...

    |

    در اثر بارندگی های اخیر شاهد خسارت در محورهای مواصلاتی و روستایی شهرستان های سراوان ، گلشن ، سیب و سوران مهرستان و بخشی از محورهای روستایی شهرستان خاش بوده ایم .

    |

    نظرات کاربران