در حال بارگذاری ...

اعزام نخستین قطار مسافری از ایستگاه راه آهن رشت به مقصد مشهد مقدس

مسافرین مشهد – رشت نیز می توانند روز شنبه ۱۸ اسفند ماه از این مسیر از مشهد راهی شهر رشت شوند.

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نخستین قطار مسافری رشت – مشهد ، روز ۱۵ اسفند ماه ، ایستگاه راه آهن رشت را ترک و راهی مشهد شد .

علی خدایی مدیر کل راه آهن شمال ۲ با اعلام این خبر گفت : به دنبال افتتاح راه آهن قزوین – رشت از سوی رئیس جمهور ، شبکه ریلی این استان به شبکه سراسری متصل شد و اولین قطار مسافری رشت - مشهد با ظرفیت ۱۶۰ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، ساعت ۱۶:۰۰ از ایستگاه راه آهن رشت راهی مشهد مقدس شد .

وی با بیان اینکه این قطار پنجشنبه حدود ساعت ۹ صبح وارد ایستگاه راه آهن مشهد می شود ، افزود : مسافرین مشهد – رشت نیز می توانند روز شنبه ۱۸ اسفند ماه از این مسیر از مشهد راهی شهر رشت شوند .




مطالب مرتبط

هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۸/۱ تا ۱۴۰۲/۸/۳۰ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

|

مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

|

نظرات کاربران