در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها از برج مراقبت و اپروج فرودگاه مهرآباد

    امکانات و تجهیزات زیرساخت‎های عملیاتی و برج مراقبت ارتباط مستقیمی با ایمنی پرواز دارد لذا باید تلاش کنیم با سرعت بیشتری زیرساخت‎ها و تامین تجهیزات و سامانه‎های راداری تامین شود و به ویژه پروژه نصب سوئیچنگ و رادار مهرآباد به سرانجام برسد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در اولین بازدید فرودگاهی خود در فرودگاه مهرآباد گفت : اطمینان دارم همواره خدماتی سریع و ایمن با تلاش‎های متخصصان بخش‎های مختلف فرودگاهی در مهرآباد ارائه می‎شود .

    سیاوش امیرمکری در این بازدید که در شامگاه ۱۳ اسفند انجام شد ، با حضور در برج و اپروج فرودگاه مهرآباد از نزدیک به بررسی چگونگی هدایت پروازها و تجهیزات و امکانات و روند اجرای پروژه بهسازی و نوسازی برج مراقبت پرداخت و گفت : امکانات و تجهیزات زیرساخت‎های عملیاتی و برج مراقبت ارتباط مستقیمی با ایمنی پرواز دارد لذا باید تلاش کنیم با سرعت بیشتری زیرساخت‎ها و تامین تجهیزات و سامانه‎های راداری تامین شود و به ویژه پروژه نصب سوئیچنگ و رادار مهرآباد به سرانجام برسد .

    وی با تاکید کرد بر اینکه با فرارسیدن روزهای نوروز و آغاز عملیات نوروزی ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران نیاز به تلاش مضاعف کارکنان فرودگاه دارد ، گفت : اطمینان دارم همواره خدماتی سریع و ایمن با تلاش‎های متخصصان بخش‎های مختلف در فرودگاه مهرآباد ارائه می‎شود و من به همه این عزیزان خدا قوت می‎گویم .

    گفتنی است ، در این بازدید شبانه ابراهیم مرادی ، عضو هیات مدیره و راهبر امور هوانوردی و حمیدرضا سیدی ، معاون برنامه‎ریزی ، نظارت و امور اقتصادی نیز امیرمکری را همراهی کردند .




    مطالب مرتبط

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام ۱۹ هزار و ۴۷۸ پرواز در ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت حد ...

    |

    طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانوردی ، با پایان یافتن عملیات نوروزی ۱۹ هزار و ۴۷۸ نشست و برخاست در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت طی مدت مذکور صورت گرفت که افزایش دو درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد .

    |

    با توجه به استقبال هم استانی‌های عزیز از سفرهای هوایی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ، در سال جدید شاهد افزایش پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه شهدای ساری خواهیم بود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد دو درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و ...

    |

    نظرات کاربران