در حال بارگذاری ...
  • انتصاب حسین اسفندیاری به سمت راهبر معاونت عملیات فرودگاهی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با ابلاغ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ، حسین اسفندیاری ، عضو هیئت مدیره ، به سمت راهبر معاونت عملیات فرودگاهی منصوب شد .

    سیاوش امیرمکری این ابلاغ را در اجرای مفاد ماده ۱۹ و تبصره ۱۳ اساسنامه شرکت صادر کرده است .

    وی در این ابلاغ از اسفندیاری خواسته است که با رعایت قوانین و مقررات و صرفه و صلاح شرکت اقدامات لازم را در حدود مسئولیت محوله در فرودگاه‎های سراسر کشور اعمال کند .




    مطالب مرتبط

    عملیات نوروزی فرودگاه بین‌‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل ، اجرای ویژه‌برنامه‌های‌‌ فرهنگی و هنری ، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ ، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در این فرودگاه ...

    |

    شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

    |

    از این پس اجرای هر طرح عمرانی در فرودگاه به‌منظور جلوگیری از دوباره‌کاری ، اجرای طرح‌های غیر ضرور و غیر فنی توسعه و ساخت و سازها ، براساس طرح جامع جدید انجام و این طرح به‌عنوان نقشه راه توسعه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان ملاک عمل خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران