در حال بارگذاری ...

برگزاری موفقیت آمیز مانور کامل طرح اضطراری در فرودگاه بندرعباس

امسال برای برگزاری تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه بندرعباس سناریوی خاصی طراحی شده بود و تمام سازمان های عملیاتی و امداد خارج از فرودگاه نیز در مانور شرکت داشتند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه بندرعباس با حضور تمام دستگاه های امدادی ، نجات و امنیتی فرودگاهی و غیر فرودگاهی با موفقیت برگزار شد .

برگزاری این مانور بر اساس دستورالعمل ها و استانداردهای سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) به صورت دو سال یک بار و در راستای سنجش توانمندی های کارکنان واحد های مختلف و دستگاههای پشتیبان برای مقابله با سوانح هواپیمایی احتمالی برگزار می شود .

ابوذر ضیایی ، معاون عملیات هوانوردی فرودگاه های استان هرمزگان گفت : این مانور بر اساس سناریوی تنظیم شده با اهداف امداد رسانی به هواپیما سانحه دیده فوکر ۵۰ با ۴۰ نفر مسافر همراه با خدمه اجرا شد . امسال برای برگزاری تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه بندرعباس سناریوی خاصی طراحی شده بود و تمام سازمان های عملیاتی و امداد خارج از فرودگاه نیز در مانور شرکت داشتند .

این مانور در روند انجام پروازهای و برنامه های جاری فرودگاه هیچگونه خللی به وجود نیاورد و در پایان مانور نشست ارزیابی تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه بین المللی بندرعباس با حضور ارگان ها و  سازمان های شرکت کننده برگزار شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کاپیتان محمدی بخش درباره احتمال پرواز شرکت‌های هواپیمایی خارجی در ایران گفت : بر اساس قوانین ایکائو ، آزادی‌های مختلف ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه شهدای شاهرود با حضور ارگان‌های درگیر برگزار شد .

|

دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

|

نظرات کاربران