در حال بارگذاری ...

لزوم حفظ فرهنگ و یکپارچگی سازمانی در فرودگاه های کشور

مطمئن هستم که هم‎افزایی و همدلی موجب رشد و ترقی ما خواهد شد و از کارکنان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران می‎خواهم که در ایجاد این همدلی همکاری و تلاش کنند و آقای امیرمکری نیز با سعه صدر در راستای ایجاد هم‎افزایی و همدلی پیش روند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در جلسه هم‎اندیشی مدیران فرودگاه‎های کشور و مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پیشین و جدید شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت : در انتخاب مدیران نگاه ما استفاده از نیروهای داخل خانواده صنعت است تا روند رشد سلسله مراتبی و انگیزه خدمت و تلاش پا برجا باقی بماند .

محمد اسلامی در این نشست که روز ۱۲ اسفند ، در فرودگاه مهرآباد برگزار شد ، ضمن قدردانی ویژه از رحمت‎اله مه‎آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پیشین و غلامحسین باقریان ، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی ، گفت : مدیریت جریانی در حال گردش و فعال است و در هر نوبتی یک نفر سکاندار مجموعه‎ای می‎شود و نقش خود را ایفا می‎کند . در انتخاب مدیران نگاه ما استفاده از نیروهای داخل خانواده صنعت است تا روند رشد سلسله مراتبی و انگیزه خدمت و تلاش پا برجا باقی بماند . ما امروز به شدت باید از رفتارهای سنتی فاصله بگیریم و به سمت مدرن شدن پیش برویم تا بتوانیم کارآیی جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهیم .

اسلامی با تاکید بر اینکه رشد و تعالی به صورت جزیره‎ای رخ نمی‎دهد ، گفت : در این زمینه باید نگاه متوازن وجود داشته باشد و هماهنگی و تعامل به اوج خود برسد وگرنه به سرمنزل مقصود نمی‎رسیم . ما نیاز به ایجاد مشارکت و همکاری‎ها برای تقویت مجموعه داریم تا نقاط تهدید و ضعف از بین برود و نقاط فرصت و قوت افزوده شود .

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه صنعت هوانوردی صنعتی انسان‎محور است ، گفت : در این صنعت انسان‎ها تاثیر ماندگار دارند بنابراین توجه به نیروی انسانی و ارتقای آنها در تشکیلات یک نکته بسیار مهم و از تکالیف ماست و از آقای امیرمکری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید می‎خواهم که این رویکرد را داشته باشند و با ممارست آن را پیگیری کنند تا در یک روند طبیعی شاهد رشد و ارتقای افراد باشیم .

محمد اسلامی با اشاره به نکته دیگر مورد نظر خود ؛ یعنی سلامت اداری و پاکدستی گفت : موضوع دیگر بحث سلامت اداری و پاکدستی در انجام امور است و باید مراقب باشیم در درآمدها و هزینه‎ها دقت کافی وجود داشته باشد و اولویت‎ها و برنامه‎ها را در این زمینه در نظر بگیریم و نتیجه‎گرا باشیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت فرودگاه‎های کشور گفت : امروز هیچ کدام از فرودگاه‎های ما در شأن مردم کشورمان نیستند و باید از ظرفیت‎های داخلی استفاده کنیم تا بتوانیم رشد و تعالی را به سرعت طی کنیم و از وابستگی به بیگانگان دوری کنیم . فرودگاه‎ها باید فرهنگ و یکپارچگی سازمانی را حفظ کنند و همانند یک خانواده همدل و هماهنگ باشند . مطمئن هستم که هم‎افزایی و همدلی موجب رشد و ترقی ما خواهد شد و از کارکنان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران می‎خواهم که در ایجاد این همدلی همکاری و تلاش کنند و آقای امیرمکری نیز با سعه صدر در راستای ایجاد هم‎افزایی و همدلی پیش روند .

وزیر راه و شهرسازی همچنین از زحمات حسین اکرمیان عضو پیشین هیئت مدیره قدردانی کرد و گفت : نباید فکر کنیم که با بازنشستگی همه چیز تمام می‎شود بلکه باید از ظرفیت این افراد به عنوان رهبر و مربی استفاده کرد و نباید بگذاریم عشق به خدمت و تعهد سازمانی این عزیزان از بین برود .

وی همچنین با اهدای لوح تقدیر از سال ها تلاش اکرمی در صنعت حمل و نقل هوایی قدردانی کرد .




مطالب مرتبط

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|

پیگیری توسعه ناوگان ، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل سامانه سپهتن که باید در آینده توسعه بیشتری یابد ، به صورت توامان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود .

|

نظرات کاربران