در حال بارگذاری ...

روی پا نگه داشتن صنعت هوانوردی با فداکاری مسئولان این حوزه

ما به عنوان سازمان هواپیمایی کشوری همراهی و همدلی خوبی با تولیدکنندگان و تامین‎کنندگان داریم و واحد استاندارد سازمان با شرکت‎های داخلی هماهنگی خوبی برای تولید محصولات استاندارد دارد و این فشارها فرصت خوب و سکوی پروازی برای آینده صنعت است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست هم‎اندیشی مدیران فرودگاه‎های کشور و مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پیشین و جدید شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت : باید صنعت را روی پا نگه داریم و این کار نیاز به فداکاری دارد که در یک یک مسئولان این صنعت وجود دارد .

علی عابدزاده در این نشست که روز ۱۲ اسفند ، در فرودگاه مهرآباد برگزار شد ، در جمع مدیران فرودگاه‎ها و مدیران ستادی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت : موقعیت کنونی صنعت هوانوردی که موجب خشم دشمنان شده است ، حاصل تلاش شما عزیزان در فرودگاه‎های کشور است .

وی با بیان اینکه افرادی که از هواپیما استفاده می‎کنند قشر خاصی از مردم هستند و توقع دارند که خدمت مناسبی به آنها داده شود ، گفت : اما آنها از مشکلات ما اطلاعی ندارند و این به همراه دشمنی‎هایی که با کشور ما می‎شود کار را سخت‎ و پیچیده می‎کند و بار بزرگی بر دوش همه ما قرار می‎دهد .

عابدزاده با اشاره به اینکه قصد دشمن ایجاد فشار به منظور شکستن مقاومت مردم و مسئولان است ، گفت : ما باید برای یک سال آتی تمام تلاش خود را انجام دهیم تا با همدلی و همکاری بتوانیم این دوران سخت را پشت سر بگذاریم ، در این صورت دشمن در برابر ما سر تعظیم فرود خواهد آورد .

وی با تاکید بر اینکه باید صنعت را روی پا نگه داشت و این کار نیاز به فداکاری دارد که در یک یک مسئولان این صنعت وجود دارد ، گفت : ما به عنوان سازمان هواپیمایی کشوری همراهی و همدلی خوبی با تولیدکنندگان و تامین‎کنندگان داریم و واحد استاندارد سازمان با شرکت‎های داخلی هماهنگی خوبی برای تولید محصولات استاندارد دارد و این فشارها فرصت خوب و سکوی پروازی برای آینده صنعت است .

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تغییر مدیریت شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت : امروز با تغییر و تحولاتی روبرو هستیم که برادری با رزومه بسیار خوب می‎رود و برادری با رزومه قوی جایگزین وی می‎شود و این نعمت الهی است که خداوند به برخی افراد می‎دهد که بتوانند در طول زندگی خود اثرات مثبتی از خود به جای بگذارند . آقای مه‎آبادی یکی از افرادی است که اثرات زیادی بر صنعت حمل و نقل هوایی گذاشته است چرا که با پیگیری‎های خود توانست قوانین مورد نیاز صنعت را در برنامه پنجم توسعه و احکام دائمی مصوب کند که برای سال‎های آینده کمک بسیار زیادی به رشد صنعت خواهد کرد . ما در سازمان هواپیمایی کشوری مدیون ایشان هستیم چرا که کاری را کردند که ۳۵ سال بر زمین مانده بود .

علی عابدزاده در پایان به سیاوش امیرمکری خیر مقدم گفت و افزود : ایشان همانطور که گفته‎اند قصد دارند راه گذشته را ادامه ‎دهند و از آن دفاع کنند و این بهترین کار برای رشد صنعت است و ما هم در سازمان هواپیمایی کشوری تلاش خود را برای کمک به ایشان انجام خواهیم داد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه مراسم سالروز ورود امام خمینی به کشور در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

|

نظرات کاربران