در حال بارگذاری ...
  • تلاش برای بازگشایی راه ۱۴۷ روستا در استان کردستان

    بیشتر روستاهای مسدود شده در نزدیکی شهرهای سقز ، مریوان ، دیواندره قرار دارند که کولاک برف باعث مسدود شدن راه ارتباطی آنها شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان گفت : به دلیل بارش برف و باران ، در دو روز گذشته راه ارتباطی ۵۵۰ روستای استان مسدود شده بود که با تلاش راهداران راه ۴۰۳ روستا بازگشایی و تلاش برای بازگشایی ۱۴۷ روستای دیگر ادامه دارد .

    دانش زندی اظهار کرد : در حال حاضر تمامی محورهای اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد . به دلیل بارش برف و باران ، در دو روز گذشته راه ارتباطی ۵۵۰ روستای استان مسدد شده بود که با تلاش راهداران راه ۴۰۳ روستا بازگشایی و تلاش برای بازگشایی ۱۴۷ روستای دیگر ادامه دارد .

    رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان گفت : بیشتر روستاهای مسدود شده در نزدیکی شهرهای سقز ، مریوان ، دیواندره قرار دارند که کولاک برف باعث مسدود شدن راه ارتباطی آنها شده است . مسیر فرعی درکی به اورامان نیز به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن فعلا به صورت مقطعی مسدود شده است . همچنین روز گذشته ۴۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۴۹۰۰ کیومتر راه بین شهری توسط عوامل راهداری برف روبی شده است .

    وی در پایان با اشاره به رهاسازی ۵۳۰ خودرو گرفتار در برف طی روز گذشته ؛ از تلاش بی‌وقفه نیروهای راهداری استان در خدمات‌رسانی به مردم طی ۷۲ ساعت گذشته تشکر کرد .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها ، مؤسسات حمل‌ونقل کالا ، مسافر ، رانندگان و مالکین شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه نظر ، پیشنهاد ، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری و ...

    |

    استان‌های ایلام ، یزد ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ، بیشترین افزایش تردد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته (تعطیلات عید فطر) به خود اختصاص داده‌اند .

    |

    این سامانه با هدف ارائه خدمت به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده‌ است .

    |

    دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

    |

    طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود . پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط ، مقررات و بخشنامه‌های ...

    |

    نظرات کاربران