در حال بارگذاری ...
  • آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای استقبال از مسافران نوروزی

    برای بالا بردن سطح ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای استان در این ایام باید زیربنایی کار شود تا سطح سرویس بهتر به کاربران داشته باشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آمادگی دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد و گفت : از ماه بهمن در حال اصلاح شبکه‌های روشنایی و گاردریل‌ها ، علف تراشی ، خط‌کشی ، روکش آسفالت ، لکه‌گیری ، آشکارسازی سرعت کاه های و غیره در جاده ها و رفع و رجوع مسایل حمل و نقل مسافری و باری استان هستیم .

    مهدی میقانی در دهمین نشست اعضای کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گلستان که به مناسبت هماهنگی برای فعالیت‌های خدمات‌رسانی نوروزی در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد ، گفت : گشت‌های نامحسوس و مشترک با پلیس راه ، ساماندهی پاسگاه های پلیس راه ، کشیک دو مرکز معاینه فنی ، آمادگی ۱۶۰۰ دستگاه انواع خودرو از نوع اتوبوس ، مینی بوس و سواری و ۱۶۰ دستگاه ناوگان سبک و سنگین راهداری ، ۲۴ اکیپ راهداری با توان ۳۵۰ نیرو و برپایی ایستگاههای امدادی با جلوه گری خاص ، همگی از کارهایی است که اداره کل برای ایام نوروز هموطنان در نظر گرفته است .

    میقانی افزود : همکاران اداره کل از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ۹۸ درحال خدمات دهی به کاربران جاده ای و مهمانان نوروزی استان هستند .

    دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی گلستان از تمام دستگاههای خدمات رسان استان خواست که مسئولانه پای کار باشند و با تعامل با یکدیگر مشکلات را حل کنند .

    وی اظهار کرد که برای بالا بردن سطح ایمنی حمل و نقل و کاهش تلفات جاده ای استان در این ایام باید زیربنایی کار شود تا سطح سرویس بهتر به کاربران داشته باشیم .

    در این جلسه ، اعضای دیگر کمیسیون از جمله پلیس راه ، اورژانس ، هلال احمر ، آموزش و پرورش و غیره به گزارشی از فعالیت های خود برای ایام نوروز و هماهنگی بیشتر پرداختند .




    مطالب مرتبط

    در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

    |

    تأمین اعتبار برای اجرای روکش آسفالت محور سیاوشان - جعفرآباد انجام شده‌ است . علاوه بر اجرای این پروژه، عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور آشتیان - راه جرد نیز در دست اقدام است .

    |

    علاوه بر این در مدت یاد شده ، ۴۵ کیلومتر اجرای نیوجرسی ، ۶۴ کیلومتر احداث روشنایی ، نصب ۱۴۸۶۰۰ عدد بازتاب ایمنی ، نصب ۷۵۵۰۰ تابلو علائم، ایجاد ۱۰۹ کیلومتر شیار لرزاننده و نصب ۱۳۸۶ متر مربع تابلو اطلاعاتی با اعتبار ۳۹۶۶ میلیارد ریال در استان خوزستان انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر طی سال گذشته روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان انجام ...

    |

    استان ایلام مقام‌ اول روکش آسفالت را در کشور دارد و در ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیز مقام اول را در کشور دارد .

    |

    نظرات کاربران