در حال بارگذاری ...
  • رشد ۱۰ درصدی آموزش‎های تخصصی در فرودگاه بین‎المللی مهرآباد

    دوره آموزش‎های تخصصی در مهرآباد رشد بسزایی داشته است که بیشترین آنها در حوزه‎های عملیاتی مراقبت پرواز ، الکترونیک و آتشنشانی بوده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه بین‎المللی مهرآباد از برگزاری بیش از ۴۱۵۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی پودمانی و ۳۰۰۰ نفر ساعت آموزش غیر پودمانی برای کارکنان این فرودگاه از آغاز سال ۱۳۹۷ تاکنون خبر داد .

    میرسعید صفی‎نیا گفت : ۱۷۷۰۰ نفر ساعت از این میزان آموزش مربوط به حوزهای مدیریت ، امور مالی و اداری ، حراست و سایر دوره‎های عمومی بوده است که عمدتا در فرودگاه مهرآباد برگزار شده است .

    وی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی آموزش‎های تخصصی نسبت به سال گذشته افزود : در این مدت دوره‎های آموزشی تخصصی که واحدهای عملیاتی شامل مراقبت پرواز ، ارتباطات و ناوبری ، مخابرات و آتشنشانی و هدایت زمینی را در بر می‎گیرد بالغ بر ۲۳۸۰۰ نفر ساعت بوده است .

    صفی نیا با اشاره به اینکه آموزش در فرودگاه مهرآباد نسبت به تعداد کارکنان این فرودگاه تقریبا با در نظر گرفتن بیش از ۴۰ ساعت برای هر نفر ارائه شده است ، گفت : دوره آموزش‎های تخصصی در مهرآباد رشد بسزایی داشته است که بیشترین آنها در حوزه‎های عملیاتی مراقبت پرواز ، الکترونیک و آتشنشانی بوده است .

    وی در پایان با اشاره به تعامل خوب میان واحدهای فرودگاه مهرآباد که موجب افزایش کیفیت و کمیت آموزش های عمومی و تخصصی شده است ، گفت : امسال فرودگاه مهرآباد رتبه نخست بیشترین نفر ساعت آموزش را در بین فرودگاه‎ها کسب کرده است اما این پایان راه نیست بلکه شروعی برای آموختن است .




    مطالب مرتبط

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    نظرات کاربران