در حال بارگذاری ...
  • آمادگی فرودگاه ارومیه برای نشست و برخاست هواپیما پس از بارش برف

    اکنون آسمان ارومیه صاف است و این فرودگاه آماده انجام پروازهای بعدازظهر خود ، شامل دو پرواز ورودی و سه پرواز خروجی است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در پی بارش برف در فرودگاه ارومیه ، این فرودگاه با انجام عملیات برفروبی اکنون آماده نشست و برخاست هواپیماهاست .

    بارش برف در فرودگاه ارومیه از ساعت ۳ بامداد ، امروز ۲۷ بهمن ، آغاز شد و تا ۸:۳۰ ادامه داشت و در پی نشستن برف بر روی باند و سطوح پروازی از ساعت ۶ صبح عملیات برفروبی توسط کارکنان این فرودگاه آغاز شد و در کمترین زمان و در ساعت ۷ باند فرودگاه عملیاتی شد .

    به این ترتیب هواپیمای شرکت آتا پس از یخ زدایی در ساعت ۸:۳۰ این فرودگاه را به مقصد تهران ترک کرد و هواپیمایی ایران ایر نیز که قرار بود پنج صبح در این فرودگاه بنشیند به دلیل شرایط آب و هوایی ، با تاخیر در ساعت ۹:۳۰ در این فرودگاه به زمین نشست .

    گفتنی است ؛ اکنون آسمان ارومیه صاف است و این فرودگاه آماده انجام پروازهای بعدازظهر خود ، شامل دو پرواز ورودی و سه پرواز خروجی است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

    |

    پروازهای تهران - لار - تهران بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد ، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه لارستان باشیم .

    |

    برای عملیات راهداری زمستانه و برفروبی راه‌های کوهستانی و جنگلی گلستان به ویژه جاده‌های اصلی و مشترک با استان‌های همجوار از ۱۷۰ راهدار با توان ۱۰۷ دستگاه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک استفاده شد . شن و نمک مصرف شده در این ایام نیز یکهزار و ۳۶۱ تن بوده است .

    |

    نصب یک دستگاه راه بند امنیتی ضد تروریستی در مبادی ورودی به درب آهن طبق استانداردهای مربوطه انجام شده و درخواست خرید سرور نسل ۱۰ به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از برنامه‌های پیش بینی شده برای امسال است .

    |

    نظرات کاربران