در حال بارگذاری ...
  • برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود شرایط جوی نامساعد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی از آماده بودن فرودگاه تبریز و باند آن برای نشست و برخاست هواپیماها خبر داد .

    مصطفی صفایی گفت : با بارش سنگین برف که از ساعت ۵ بامداد امروز ، شنبه ۲۷ بهمن ، آغاز شده است ، عملیات برفروبی ، اوره پاشی ، یخ زدایی و تردد خودروهای سنگین روی باند توسط کارکنان اداره آتشنشانی و هدایت زمینی و خدماتی آغاز شد و باند فرودگاه تبریز آماده انجام پروازها شده است .

    وی در توضیح پروازهای انجام شده ‎، گفت : با عملیاتی شدن باند فرودگاه یک پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تهران ، دو پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران ، دو پرواز شرکت هواپیمایی ایرتور در مسیر تهران و دو پرواز شرکت هواپیمایی قشم در مسیر تهران و بالعکس انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، آنکارا ، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

    |

    پروازهای تهران - لار - تهران بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد ، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه لارستان باشیم .

    |

    نظرات کاربران