در حال بارگذاری ...
  • فعالیت شرکت های چارتری یکی از عوامل افزایش قیمت بلیت هواپیما

    به طور حتم فعالیت چارتری ها باید محدود شود ، چون یکی از عوامل افزایش قیمت بلیت ، فعالیت شرکت های چارتری است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌ که فعالیت چارتری ها در مسیرهای پرتردد قابل قبول نیست ، گفت : فعالیت چارتری ها در مسیرهای پرتردد قابل قبول نیست ، متأسفانه امروز قیمت نهایی بلیت پروازها توسط چارترکنندگان تعیین می شود .

    محمدرضا رضایی کوچی اظهار کرد : این مسئله بارها در پروازها در خطوط پرتردد رخ داد که به طور مثال میزان صندلی‌های خالی در یک پرواز هوایی یکصد صندلی بود و متقاضیان این پرواز مثلا ۲۰۰ نفر بودند ، حال با این شرایط چه معنایی دارد که پرواز در قالب چارتری صورت گیرد .

    وی با یادآوری این‌که متأسفانه در سال های اخیر پروازهای چارتری بدون برنامه‌ریزی صورت گرفته و شاهد بودیم چارتری ها حتی در خطوط پر مسافر نیز مشغول به فعالیت بودند ، افزود : فعالیت چارتری ها در پروازهای پر مسافر و خطوط پرتردد باعث شده تا چارترکنندگان عملا قیمت نهایی بلیت را تعیین کنند و این موضوع زمینه ساز افزایش چشمگیر قیمت‌ها باشد . اصول فعالیت پروازهای چارتری به این گونه است که پرواز چارتری باید در قالب یک بسته واحد شامل محل اقامت ، جابجایی مسافر و مسائل دیگر باشد ، نه آنکه شرکت های چارتری به صورت انفرادی اقدام به فروش بلیت به مسافران کنند .

    وی با اعلام این‌که کمیسیون عمران مجلس در چند سال اخیر به شدت نسبت به فعالیت چارتری ها اعتراض کرده است ، گفت : به طور حتم فعالیت چارتری ها باید محدود شود ، چون یکی از عوامل افزایش قیمت بلیت ، فعالیت شرکت های چارتری است .




    مطالب مرتبط

    ضرورت ایجاد پارک لجستیک محصولات کشاورزی در جنوب کرمان

    ضرورت ایجاد پارک لجستیک محصولات کشاورزی در جنوب کرمان

    ما از مدیران عالی استان و کشور درخواست داریم توسعه متوازن درست صورت بگیرد نه اینکه مردم در منطقه‌ای مثل جیرفت که بیشترین درآمد‌ها را دارد دچار مشکل باشد . زنجیره‌های تولید را کم می‌بینیم به طوری که ارتباط این منطقه با بازار‌های مصرف آنطور که بایستی باشد نیست .

    |

    توزیع لاستیک و روغن مورد نیاز ناوگان عمومی جاده‌ای در پایانه‌های بار

    توزیع لاستیک و روغن مورد نیاز ناوگان عمومی جاده‌ای در پایانه‌های بار

    نوسازی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر و خارج کردن خودروهای فرسوده از دیگر برنامه‌های این سازمان است . با توجه به داشتن حدود ۳۴۰ هزار دستگاه ناوگان باربری با میانگین عمر ۲۵ تا ۳۰ سال نیاز است که برای بهره وری بیشتر بخشی از این ناوگان براساس برنامه دولت نوسازی شود .

    |

    تصویب تحقیق و تفحص از وزارت نفت و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در کمیسیون عمران مجلس

    تصویب تحقیق و تفحص از وزارت نفت و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در کمیسیون عمران مجلس

    نحوه مدیریت شهر فرودگاهی امام خمینی ، واگذاری پارکینگ به بخش خصوصی ، خدمات نظافتی و نحوه واگذاری تابلوهای تبلیغاتی بخشی از مسائلی است که در دلایل توجیهی طرح تحقیق و تفحص آمده است .

    |

    نظرات کاربران