در حال بارگذاری ...
  • آغاز پروژه تعریض محور چهارخطه فریدونکنار به آمل

    شبکه راه های ارتباطی مهم ترین و حساس ترین فضاهای عمومی یک شهر و استان می باشند زیرا درصد زیادی از سطح شهرها به فضاهایی همچون محورهای مواصلاتی و شوارع اختصاص دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در مراسم کلنگ زنی تعریض محور چهارخطه فریدونکنار به آمل گفت : راه عاملی پیوسته جهت کیفی سازی و گسترش ظرفیت های توسعه اقتصادی و عمرانی است .

    مدیراین اداره کل در مراسم کلنگ زنی تعریض محور چهارخطه فریدونکنار به آمل گفت : راه عاملی پیوسته جهت کیفی سازی و گسترش ظرفیت های توسعه اقتصادی و عمرانی است .

    سید محمد نظری در مراسم کلنگ زنی تعریض محور چهارخطه  فریدونکنار به آمل با ذکر این نکته که توسعه زیرساخت راه های استان از مهم ترین برنامه هایمان می باشد افزود : راه عاملی است که به طور کامل با استفاده از آن ، حرکت امکان پذیر می شود . شبکه راه های ارتباطی مهم ترین و حساس ترین فضاهای عمومی یک شهر و استان می باشند زیرا درصد زیادی از سطح شهرها به فضاهایی همچون محورهای مواصلاتی و شوارع اختصاص دارد .

    نظری تصریح کرد : با توجه به آنکه شهرستان فریدنکنار از ظرفیت های مناسبی در حوزه گردشگری برخوردار است و محور مواصلاتی به آمل و بابلسر می باشد و همچنین  اولین بندر خشک اقتصادی در این شهرستان قرار دارد لذا توسعه زیرساخت های راه این شهرستان که از جمله نقاط استراتژیک استان می باشد از اولویت های مهم ادره کل راه و شهرسازی است .

    وی در پایان خاطرنشان کرد : راه عاملی پیوسته جهت کیفی سازی و گسترش ظرفیت های توسعه ای می باشد که به همین منظور درصدد هستیم با اجرا و عملیاتی نمودن پروژه های حوزه راه و شهرسازی شاهد بالفعل نمودن ظرفیت های حوزه اقتصادی شهرهای استان بویژه شهرهای استراتژیکی همچون فریدونکنار باشیم .




    نظرات کاربران