در حال بارگذاری ...
  • واردات ۱۰ هزار رأس دام زنده از طریق فرودگاه پیام طی هفته آینده

    دام هایی که قرار است هفته آینده از رومانی وارد فرودگاه پیام شوند ، با استفاده از هواپیمای باری قطرایرویز حمل خواهند شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر عملیات فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام البرز از آغاز واردات ۱۰ هزار رأس دام زنده از رومانی ، قرقیزستان و بلغارستان از هفته آینده از طریق این فرودگاه خبر داد .

    تقوی اظهار داشت : طی روزهای گذشته هیچ دام زنده ای از طریق فرودگاه پیام وارد کشور نشده و قرار است از هفته آینده واردات دام زنده را از فرودگاه پیام داشته باشیم .

    وی ادامه داد : دام هایی که قرار است هفته آینده از رومانی وارد فرودگاه پیام شوند ، با استفاده از هواپیمای باری قطرایرویز حمل خواهند شد . تعداد آنها ۱۰ هزار رأس است .

    این مقام مسئول در فرودگاه پیام البرز افزود : پروازهای واردات دام زنده از طریق این فرودگاه از هفته آینده آغاز می شود که بخشی از آنها از رومانی و بخشی هم از قرقیزستان و بلغارستان خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    عملیات نوروزی فرودگاه بین‌‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل ، اجرای ویژه‌برنامه‌های‌‌ فرهنگی و هنری ، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ ، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در این فرودگاه ...

    |

    شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

    |

    نظرات کاربران