در حال بارگذاری ...

واردات ۱۰ هزار رأس دام زنده از طریق فرودگاه پیام طی هفته آینده

دام هایی که قرار است هفته آینده از رومانی وارد فرودگاه پیام شوند ، با استفاده از هواپیمای باری قطرایرویز حمل خواهند شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر عملیات فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام البرز از آغاز واردات ۱۰ هزار رأس دام زنده از رومانی ، قرقیزستان و بلغارستان از هفته آینده از طریق این فرودگاه خبر داد .

تقوی اظهار داشت : طی روزهای گذشته هیچ دام زنده ای از طریق فرودگاه پیام وارد کشور نشده و قرار است از هفته آینده واردات دام زنده را از فرودگاه پیام داشته باشیم .

وی ادامه داد : دام هایی که قرار است هفته آینده از رومانی وارد فرودگاه پیام شوند ، با استفاده از هواپیمای باری قطرایرویز حمل خواهند شد . تعداد آنها ۱۰ هزار رأس است .

این مقام مسئول در فرودگاه پیام البرز افزود : پروازهای واردات دام زنده از طریق این فرودگاه از هفته آینده آغاز می شود که بخشی از آنها از رومانی و بخشی هم از قرقیزستان و بلغارستان خواهد بود .




مطالب مرتبط

شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

|

از این پس اجرای هر طرح عمرانی در فرودگاه به‌منظور جلوگیری از دوباره‌کاری ، اجرای طرح‌های غیر ضرور و غیر فنی توسعه و ساخت و سازها ، براساس طرح جامع جدید انجام و این طرح به‌عنوان نقشه راه توسعه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان ملاک عمل خواهد بود .

|

با این اقدام ، پرواز مسیر نجف از فرودگاه سردار جنگل رشت از دو پرواز رفت و برگشت به چهار پرواز افزایش یافت .

|

نظرات کاربران