در حال بارگذاری ...

افزایش ۲۱ درصدی ورود خودرو به استان قم طی ایام دهه فجر

طی همین مدت اکیپ های ثابت و سیار راهداری ضمن استقرار و گشت‌زنی در سطح محورهای مواصلاتی ، ضمن تامین ایمنی جاده ای ، با حضور به موقع در صحنه تصادفات و پاکسازی سطح راه ، از هر نوع انسداد ترافیکی جلوگیری به عمل آوردند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از افزایش ۲۱ درصدی ورود خودرو به استان قم ، طی ایام فاطمیه (س) و سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد .

ابوالفضل جمالی در ادامه گفت : در ایام فاطمیه (س) و سالگرد انقلاب اسلامی (از ۱۸ تا ۲۲ بهمن) افزون بر ۹۸۵ هزار دستگاه خودرو به استان قم وارد شده‌اند که این میزان طی سال گذشته ۸۱۰ هزار دستگاه بوده که از رشد ۲۱ درصدی برخوردار بوده است .

جمالی آزادراه قم - تهران را با ورودی افزون بر ۲۵۳ هزار دستگاه خودرو حائز رتبه نخست حجم ورودی خودرو به استان ، طی ایام مذکور برشمرد و تصریح کرد : بزرگراه قم – سلفچگان نیز با حجم ورود افزون بر ۱۴۸ هزار دستگاه خودرو ( طی همین مدت) ، در جایگاه دوم از نظر میزان ورود خودرو به استان قم قرار می گیرد . وی سومین محور که از نظر حجم ورود خودرو به استان شاهد بیشترین ورودی بوده است بزرگراه راهجرد سلفچگان عنوان کرد و افزود : طی مدت اعلامی ( از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری ) افزون بر ۱۳۷ هزار دستگاه خودرو از این محور به استان قم وارد شده اند .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در ادامه به بخشی از اقدامات این اداره کل طی ایام سفرهای فوق الذکر در سطح راه‌های استان پرداخت و توضیح داد : با توجه به پیش بینی های هواشناسی در خصوص ریزش چشمگیر نزولات جوی که امکان بارش برف و وقوع یخبندان را محتمل می‌کرد ، هشت راهدارخانه در سطح راه‌های استان تجهیز و آماده ارائه خدمات به مسافران بوده اند .

وی ادامه داد : طی همین مدت اکیپ های ثابت و سیار راهداری ضمن استقرار و گشت‌زنی در سطح محورهای مواصلاتی ، ضمن تامین ایمنی جاده ای ، با حضور به موقع در صحنه تصادفات و پاکسازی سطح راه ، از هر نوع انسداد ترافیکی جلوگیری به عمل آوردند .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در خاتمه متذکر شد : طی همین مدت و به منظور اجرای طرح راهداری زمستانی ، عوامل راهداری مستقر درراهدارخانه ها ، با حضوربه موقع در محورهای برفگیر استان ، با اجرای عملیات برفروبی و نمک‌پاشی ، از هرنوع تخلخل و توقف در ترافیک جاده‌ای ممانعت به عمل آوردند .




مطالب مرتبط

در سال ۱۴۰۲ به منظور درزگیری و نگهداری ابنیه فنی و نگهداری مستمر و راهداری زمستانی محورهای مواصلاتی شهرستان نیز ۹۰ میلیارد ریال هزینه شد .

|

با توجه به بارش برف در ۸ شهرستان ، ۶۰ درصد راه های استان از بارش ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان به صورت روان برقرار است . از ۲۵۰ نفر نیروی راهدار و بیش از ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در سطح ...

|

۳۵۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین در ۴۷۸ پایگاه راهداری و ۲۴۸ گردنه استراتژیک کشور در راه‌های شریانی مستقر و مشغول فعالیت برفروبی هستند .

|

با توجه به بارش برف در ۸ شهرستان ، ۶۰ درصد راه های استان از بارش ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای استان بصورت روان برقرار است . بیش از ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و بیش از ۲۵۰ نفر نیروی راهدار آماده خدمت رسانی به ...

|

با توجه به کاهش دما در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته‌ باشند .

|

نظرات کاربران