در حال بارگذاری ...

حمایت از شرکت‌های تخصصی و حرفه‌ای در زمینه حمل و نقل از اهداف سازمان راهداری

نگاه ما به شرکت‌های حمل و نقل ، نگاه حمایتی است و می‌خواهیم از شرکت‌های تخصصی و حرفه‌ای در زمینه حمل و نقل حمایت کنیم ‎و با این حمایت که در چهارچوب قانون صورت خواهد گرفت به دنبال افزایش کارایی و ظرفیت شرکت‌های حمل و نقل در داخل کشور ، سطح منطقه و در صورت امکان در عرصه بین‌المللی هستیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جانمایی شهرک حمل و نقل بندرعباس به درستی انجام شده و نگاه ما نیز به این شهرک در جهت توسعه پایدار آن است .

دکتر مهران قربانی عضو هئیت عامل و معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به اتفاق فرامرز مداح عضو هیات عامل سازمان و تعدادی از مقامات استانی در جریان بازدید از شهرک حمل ونقلی بندرعباس با اعلام این مطلب افزود : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که بخشی از وزارت راه و شهرسازی است به شهرک های حمل و نقل به عنوان سرمایه ملی نگاه می‌کند و این شهرک‌ها در اشتغال‌زایی ، لجستیک مناسب کالا در سطح کشور ، افزایش کارایی و افزایش بهره‌وری اقتصادی و رضایتمندی افراد ذینفع در حمل و نقل می‌توانند موثر باشند .

وی گفت : نگاه ما به شرکت‌های حمل و نقل ، نگاه حمایتی است و می‌خواهیم از شرکت‌های تخصصی و حرفه‌ای در زمینه حمل و نقل حمایت کنیم ‎و با این حمایت که در چهارچوب قانون صورت خواهد گرفت به دنبال افزایش کارایی و ظرفیت شرکت‌های حمل و نقل در داخل کشور ، سطح منطقه و در صورت امکان در عرصه بین‌المللی هستیم .

‎قربانی با ابراز خرسندی از جانمایی درست و تکمیل فاز نخست شهرک خصوصی حمل و نقل بندرعباس تصریح کرد : توسعه پایدار این شهرک ، مدنظر سازمان راهداری است و تقویت هر چه بیشتر این شهرک افزایش کارایی و رضایتمندی رانندگان را در بر خواهد داشت . تلاش خواهیم کرد طی یک دوره میان مدت ، شهرک حمل و نقل بندرعباس را به جایگاه واقعی خود برسانیم و با این نگاه به دنبال توسعه فازهای دو و سه این شهرک هستیم و در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای حمایت از شهرک را دنبال خواهیم کرد .

شایان ذکر است شهرک حمل ونقلی در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار شامل سه فاز در دست احداث است که فاز اول آن ۱۰۰ هکتار به اتمام رسیده و ۵۵ شرکت حمل و نقلی در آن مشغول به فعالیت میباشند و ۴۸  شرکت موفق به صدور بارنامه هستند و ۷ شرکت دیگر آماه بهره برداری می باشد که با حضور معاون حمل ونقل سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور ، نماینده ریاست سازمان در امور سرمایه گذاری و فناوری اطلاعات ، مدیرکل ومعاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ، اعضاء هئیت رئیسه صنوف حمل و نقلی ساختمان اعلام بار و اداری شرکت حمل ونقلی پیام صداقت در جریان سفر به استان هرمزگان افتتاح شد .

گفتنی است فاز اول ودوم شهرک حمل ونقلی بندرعباس که شامل ۵۰ هکتار است در دست اجرا می باشد که درصورت اتمام وراه اندازی کامل این شهرک طلایی ۶۵۰ فرصت شغلی مناسب برای هموطنان ومردم خونگرم استان هرمزگان ایجاد می گردد .




مطالب مرتبط

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در دومین نشست تخصصی روسای پلیس راه و مدیران استانی ...

|

کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد . در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است .

|

نظرات کاربران