در حال بارگذاری ...

انجام مراحل چک نهایی و برطرف کردن ایرادات جزئی در ترمینال سلام

علاقه زیادی در ایرلاین‌ها برای انتقال پروازها به ترمینال سلام وجود دارد . این فرصت خوبی برای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است ، چرا که تقریبا همه شرکت‌ها ، مخصوصا شرکت‌های خارجی از این ترمینال استقبال کردند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به انجام مراحل چک نهایی و برطرف کردن ایراد در ترمینال سلام گفت : از نظر ما این ترمینال برای بهره‌برداری آماده است .

علی رستمی با اشاره به بازدید خود از ترمینال سلام گفت : ترمینال سلام تقریبا آماده بهره‌برداری است و اکنون در حال انجام ریزه‌کاری‌ها و چیدمان مبلمان در این ترمینال هستیم . در واقع می‌توان گفت که این ترمینال در حال چک نهایی و برطرف کردن ایرادهای جزئی است که ممکن است در فرآیند ساخت رخ داده باشد .

رستمی در خصوص زمان افتتاح ترمینال سلام نیز گفت : این ترمینال از نظر ما برای افتتاح آماده است . اما افتتاح آن باید از سوی مقامات کشوری صورت بگیرد ، بنابراین زمان این اتفاق از سوی آن ها مشخص می‌شود .

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مذاکرات با شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال پروازهایشان به ترمینال سلام اشاره کرد و افزود : علاقه زیادی در ایرلاین‌ها برای انتقال پروازها به ترمینال سلام وجود دارد . این فرصت خوبی برای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است ، چرا که تقریبا همه شرکت‌ها ، مخصوصا شرکت‌های خارجی از این ترمینال استقبال کردند . در ابتدا با تعدادی کم ، مثلا روزانه ۱۰ پرواز بهره‌برداری از ترمینال آغاز خواهد شد و به تدریج ، به صورت ماهانه پروازهای ترمینال افزایش می‌یابد .

رستمی در انتها گفت: امیدوارم با توجه به خدمات هوشمند و الکترونیک که برای راحتی و ارائه تسهیلات بیشتر به مسافران طراحی و ایجاد شده ، مسافران بتوانند تفاوت را در این ترمینال احساس کنند.




مطالب مرتبط

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

|

نظرات کاربران