در حال بارگذاری ...

افتتاح ۵ پروژه راهسازی در شهرستان آستارا همزمان با دهه مبارک فجر

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راه و شهرسازی آستارا از به بهره برداری رسیدن ۵ پروژه راه روستایی در این شهرستان خبر داد .

عباس آسایش با اعلام این خبر گفت : در ایام دهه مبارک فجر بهسازی و آسفالت ۳.۸ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان آستارا ، احداث یک دستگاه پل و دو دیوار با حضور جمعی از مسئولین محلی به بهره برداری رسید .

وی با اشاره به مشخصات این پروژه ها گفت : بهسازی و آسفالت راه روستایی چملر و بهسازی و آسفالت راه روستایی گیلده جمعا به طول ۳.۸ کیلومتر باصرف هزینه ای بالغ ۷۶۰۰ میلیون ریال و احداث پل خان حیاطی ، دیوار گیلاده و احداث دیوار حایل و لوله گذاری راه روستایی مشند با صرف هزینه ای بالغ بر ۷۱۶۰ میلیون ریال  به بهره برداری رسید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

|

در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

|

راه آهن جزو معدود پروژه‌های کشور است که مشکل اعتباری در این قضیه نداریم . در مراکز تمام شهرستان‌های بیرجند ، نهبندان ، سربیشه و قاین که در مسیر این خط ریلی قرار دارند ، احداث ایستگاه مسافربری پیش‌بینی شده و حدود ۳۸ ایستگاه خدماتی در طول خط داریم که همزمان ساخته خواهد شد .

|

یکی از وظایف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، تسهیل گری در بخش حمل و نقل جاده ای است ، از این رو در استان هایی که ظرفیت حمل و نقلی بالایی دارند ، با توسعه هنرستان ها و رشته حمل و نقل می‌توان در جهت رشد اقتصادی و رونق بخشی صنعت حمل و نقل ملی گام‌های اساسی برداشت .

|

بیس و روکش آسفالت پایانه برکت (فاز ۲) ، بهسازی و روکش آسفالت محوطه پایانه مرزی و پایانه برکت و روکش آسفالت راه‌های شهرستان هلیلان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در ایام مبارک دهه فجر است . ترمیم پل روستاهای "دوهارون"(منطقه بولی) ‌و "عالی‌آباد" و سه دهنه پل مجاور ، میکروسرفیسینگ و ...

|

نظرات کاربران