در حال بارگذاری ...

بهره‎برداری از ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه تا پایان سال جاری

این ترمینال اکنون در مرحله نصب سه دستگاه پله برقی و سه دستگاه آسانسور قراردارد و یک دستگاه ایربریج نیز به آن نصب خواهد شد که اکنون بخش ثابت آن نصب شده و تا ۱۰ روز دیگر بخش متحرک آن به فرودگاه خواهد رسید و تا پایان سال نصب خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه ارومیه ، از آغاز بهره‎برداری از ترمینال داخلی این فرودگاه تا پایان سال و آغاز پروازهای نوروزی خبر داد .

کمال پرهیزکار گفت : در این بازدید که صبح امروز ۲۳ بهمن ، انجام شد ، آقای مه‎آبادی به همراه آقای باقریان ، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی از پروژه‎های مختلف بویژه ترمینال داخلی این فرودگاه بازدید کردند و بر اتمام و بهره‎برداری از آن تا پایان سال و آغاز پروازهای نوروزی تاکید کردند .

وی با اشاره به اینکه ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه اکنون به طور کامل بازسازی شده است ، گفت : این ترمینال ۴۸۰۰ مترمربع وسعت دارد و تمام تجهیزات آن شامل صندلی‎ها ، چرخ‎های دستی ، تسمه نقاله انتقال بار ، کانترها و غیره نو و جدید هستند .

وی در مورد مراحل پایانی این پروژه گفت : این ترمینال اکنون در مرحله نصب سه دستگاه پله برقی و سه دستگاه آسانسور قراردارد و یک دستگاه ایربریج نیز به آن نصب خواهد شد که اکنون بخش ثابت آن نصب شده و تا ۱۰ روز دیگر بخش متحرک آن به فرودگاه خواهد رسید و تا پایان سال نصب خواهد شد .

پرهیزکار در مورد مزایای عملیاتی شدن این ترمینال گفت : در این فرودگاه ما با داشتن چهار پرواز رفت و برگشت به استانبول و پروازهای مقطعی حج و عتبات عالیات تنها یک ترمینال مشترک داریم که در زمان پیک پروازهای داخلی و خارجی فشار زیادی را تحمل می‎کنیم و در ارائه خدمت با مشکل روبرو می شوم اما با وجود این ترمینال جدید ترمینال فعلی با وسعت ۵۰۰۰ مترمربع به پروازهای خارجی اختصاص خواهد یافت و این در ارائه هرچه بهتر خدمات و کاهش فشار بر روی همکاران و فرودگاه نقش بسیار زیادی دارد .




مطالب مرتبط

عملیات نوروزی فرودگاه بین‌‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل ، اجرای ویژه‌برنامه‌های‌‌ فرهنگی و هنری ، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ ، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در این فرودگاه ...

|

شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

|

نظرات کاربران