در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی چهار خطه شدن خروجی دره شهر - پل دختر در استان ایلام

    این پروژه به طول ۱۳ کیلومتر تا انتهای حوزه استحفاظی استان ایلام به سمت لرستان با مبلغ قرار داد ۳۰ میلیارد تومان که رسماً اجرایی شد ظرف ۲۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ عملیات اجرایی چهار خطه شدن خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر با حضور جمعی از مدیران استانی به زمین زده شد .

    در این مراسم مدیرکل راه وشهرسازی استان گفت : این پروژه به طول ۱۳ کیلومتر تا انتهای حوزه استحفاظی استان ایلام به سمت لرستان با مبلغ قرار داد ۳۰ میلیارد تومان که رسماً اجرایی شد ظرف ۲۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید .

    کاظمی هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در ارتباط دو استان ایلام و لرستان با توجه به موقعیت تاریخی و فرهنگی و کشاورزی و ... منطقه عنوان کرد .

    وی خاطر نشان کرد : در شهرستان دره شهر علاوه بر این پروژه ، طرح های دیگری از جمله واریانت وحدت آباد ، چهار خطه ورودی شهرستان دره شهر از سمت بدره (ایلام) ، تونل عظیم کبیر کوه (دره شهر- آبدانان) کتابخانه و مسجد جامع و طرح های مربوط به باز آفرینی شهری در دست اجرا است .




    مطالب مرتبط

    راه آهن جزو معدود پروژه‌های کشور است که مشکل اعتباری در این قضیه نداریم . در مراکز تمام شهرستان‌های بیرجند ، نهبندان ، سربیشه و قاین که در مسیر این خط ریلی قرار دارند ، احداث ایستگاه مسافربری پیش‌بینی شده و حدود ۳۸ ایستگاه خدماتی در طول خط داریم که همزمان ساخته خواهد شد .

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، تسهیل گری در بخش حمل و نقل جاده ای است ، از این رو در استان هایی که ظرفیت حمل و نقلی بالایی دارند ، با توسعه هنرستان ها و رشته حمل و نقل می‌توان در جهت رشد اقتصادی و رونق بخشی صنعت حمل و نقل ملی گام‌های اساسی برداشت .

    |

    بیس و روکش آسفالت پایانه برکت (فاز ۲) ، بهسازی و روکش آسفالت محوطه پایانه مرزی و پایانه برکت و روکش آسفالت راه‌های شهرستان هلیلان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در ایام مبارک دهه فجر است . ترمیم پل روستاهای "دوهارون"(منطقه بولی) ‌و "عالی‌آباد" و سه دهنه پل مجاور ، میکروسرفیسینگ و ...

    |

    با توجه به ضرورت حذف نقط حادثه خیز استان ، در ایام الله دهه فجر پروژه حذف ۵ نقطه حادثه خیز استان و ۶ پروژه دیگر نیز در راستای ایمن سازی راه ها و حریم افتتاح خواهد شد .

    |

    همزمان با دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران