در حال بارگذاری ...

انجام ایمن سازی محور ترانزیتی خوش ییلاق - آزادشهر در استان گلستان

محور خوش ییلاق - آزادشهر به طول ۷۰ کیلومتر تاکنون به طور مستمر عملیات ایمن سازی آن در قالب پروژه های نگهداری در حال انجام است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : ایمن سازی محور خوش ییلاق - آزادشهر از محورهای ترانزیتی و مهم استان ، با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در حال انجام است .

ابوطالب جلینی‌کرد گفت : تعمیر و مقاوم سازی قرنیز به تعداد ۵۰ فقره ، ساخت دیوار سنگی به طول ۳۵۰ متر و گابیونی به حجم ۱۵۰۰ مترمکعب و تعریض چند دهنه ابنیه فنی از جمله اقداماتی است که برای ساماندهی و ایمن سازی محور آزادشهر - خوش ییلاق انجام شده است . این پروژه درحال حاضر دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و به طور مستمر ادامه خواهد داشت .

محور خوش ییلاق - آزادشهر به طول ۷۰ کیلومتر تاکنون به طور مستمر عملیات ایمن سازی آن در قالب پروژه های نگهداری در حال انجام است .




مطالب مرتبط

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

|

نظرات کاربران