در حال بارگذاری ...

تکمیل و بهره‌برداری از محور شال - ماجولان - ماسوله تا اوایل سال آینده

پروژه مهم دیگر در جنوب استان ، راه اصلی محور کلور با ۵۳ کیلومتر طول است که ۳۷ کیلومتر آن مربوط به استان اردبیل است و از این ۳۷ کیلومتر ، ۲۷ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث راه گردشگری مهم استان خبر داد و گفت : پروژه احداث مسیر گردشگری استان که راه محوری شال - ماجولان - ماسوله به طوی ۳۵ کیلومتر است ، تا اوایل سال آینده تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد .

محبوب حیدری درباره پروژه‌های راهسازی در حال احداث استان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت : با توجه به تردد و ضرورت زیرساخت‌های مورد نیاز استان، باند دوم محور اردبیل به سرچم به طول ۱۸۰ کیلومتر و باند دوم محور اردبیل - مشکین‌شهر به اهر به طول ۱۲۵کیلومتر و باند دوم اردبیل به آستارا و اردبیل به سراب در دست اجرا هستند که از پروژه‌های شاخص و کریدوری استان محسوب می‌شوند .

وی افزود : پروژه مهم دیگر در جنوب استان ، راه اصلی محور کلور با ۵۳ کیلومتر طول است که ۳۷ کیلومتر آن مربوط به استان اردبیل است و از این ۳۷ کیلومتر ، ۲۷ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا است .

حیدری در ادامه با اشاره به پروژه در حال ساخت گردشگری استان گفت : پروژه احداث راه محوری شال - ماجولان - ماسوله به طوی ۳۵ کیلومتر است که از این ۳۵ کیلومتر ، حدود ۲۸ کیلومتر به پایان رسیده و ۷ کیلومتر باقی مانده آن اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد .

محور اردبیل - مشکین‌شهر دارای ۴۵ کیلومتر بزرگراهی و بقیه راه اصلی ، راه اصلی اردبیل به سرچم به طول ۱۸۰ کیلومتر ، دارای ۲۰ کیلومتر راه بزرگراهی و بقیه با مشخصات راه اصلی ساخته شده است و نیز ۴۰۰ کیلومتر از سه راهی صحرا - گرمی - پارس‌آباد به مشکین‌شهر نیز با مشخصات راه اصلی از تاره‌ترین پروژه‌های احداث شده و به بهره‌برداری رسیده این استان به شمار می‌آیند .




نظرات کاربران