در حال بارگذاری ...

انجام عملیات پهلودهی و تخلیه محموله دومین کشتی لاینر در بندر چابهار

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط خط کشتیرانی سفر کشتی بصورت دو هفته یکبار برای بندر چابهار برنامه ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا بصورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت : دومین کشتی لاینر به صورت مستقیم از بنادر کشور هند وارد بندر چابهار شد .

بهروز آقایی گفت : با راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم بین بنادر کشور هند و چابهار برای دومین بار طبق برنامه زمانی تعیین شده ، کشتی کانتینری اینتر سیدنی وارد بندر چابهار شد . عملیات پهلودهی و تخلیه محموله این کشتی بلافاصله پس از ورود به لنگرگاه با استفاده از تجهیزات استراتژیک موجود در بندر شهید بهشتی آغاز شد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط خط کشتیرانی سفر کشتی بصورت دو هفته یکبار برای بندر چابهار برنامه ریزی شده که امکان صادرات، واردات و ترانزیت کالا بصورت مستقیم از بندر چابهار فراهم شده است .

آقایی خاطرنشان کرد : در راستای افزایش رضایتمندی و جذب حداکثری خطوط کشتیرانی ، صاحبان کالا و فورواردرها اداره کل بنادر و دریانوردی استان ، ارائه خدمات مطلوب ، جلوگیری از زمان انتظار کشتی ها و انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا در کوتاهترین زمان ممکن را در رئوس برنامه های خود قرار داده است .




مطالب مرتبط

مدل اقتصادی و بازرگانی مد نظر دولت تاجیکستان ، میزان و مدت قرارداد سرمایه‌گذاری این کشور در بندر اقیانوسی چابهار را تعیین خواهد کرد . سرمایه‌گذار تاجیکی این امکان را دارد با ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار ، از آن برای ترانزیت کالاهای کشورش و کالاهای سایر کشورها استفاده ...

|

انبارداری و نگهداری کالا در بنادر بخش حساسی از خدمات لجستیک بندری محسوب می شود، لذا ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانبندی پروژه و با کمترین تاخیر انجام شود تا بتوان در کنار سایر پروژه‌ها در قالب زنجیره لجستیک بندر چابهار مورد بهره گیری قرار گیرد .

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

در دیدار خدمه‌ هندی این کشتی انتظاراتی از جمله خدمات پزشکی در کشتی ، برقراری تماس با خانواده‌هایشان و بازگشت به وطن خود داشتند که به آنها اطمینان لازم مبنی بر تحقق انتظارات و خواسته‌های به حق آنان در کم‌ترین زمان ممکن و رعایت اصول ایمنی کشتی داده شد .

|

         

|

نظرات کاربران