در حال بارگذاری ...

تدوین بسته‌های حمایتی ویژه برای فعالان بخش خصوصی حوزه بنادر

در ارتباط با فعالیت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بخشی از همکاری ها توسط سازمان بنادر و بخشی دیگر توسط معاونت حمل و نقل وزارتخانه در حال پیگیری است تا تعاملاتی را در راستای حل مشکلات آن انجمن فعال در زمینه کشتیرانی و خدمات بندری داشته باشیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این مطلب که بسته های حمایتی ویژه برای فعالان اقتصادی بنادر در حال تدوین است ، گفت : جلسات مستمری با فعالان اقتصادی حوزه بنادر داریم که این موضوع با هدف رفع چالش تمامی شرکت‌ها ، فعالان و سرمایه گذاران بخش بندری است .

محمدعلی حسن‌زاده با اعلام اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در حال گفتگوهای مستمر و سازنده با فعالان بخش خصوصی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های بیشتر آنها در دوران تحریم است ، گفت : انجمن‌های پایانه‌داران بندری ، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و همچنین اتاق‌های بازرگانی از جمله بخش‌های خصوصی فعال در زمینه فعالیت‌های بندری هستند که در حال گفتگوهای مستمر با آنها هستیم .

این مقام مسئول با اعلام اینکه بسته‌های حمایتی ویژه ای برای فعالان بخش خصوصی حوزه بنادر در حال تدوین است که با بسته‌های قبلی تفاوت قابل‌ملاحظه‌ای دارد ، خاطرنشان کرد : در حال تدوین بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای فعالان بخش خصوصی از جمله انجمن پایانه‌داران که خدمات بندری ارایه می‌دهند ، هستیم .

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از تشکیل جلساتی مستمر با انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته خبر داد و افزود : در ارتباط با فعالیت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بخشی از همکاری ها توسط سازمان بنادر و بخشی دیگر توسط معاونت حمل و نقل وزارتخانه در حال پیگیری است تا تعاملاتی را در راستای حل مشکلات آن انجمن فعال در زمینه کشتیرانی و خدمات بندری داشته باشیم .

حسن‌زاده گفت : نقطه تماس دیگر که اخیرا ایجاد کرده‌ایم دعوت از اتاق های بازرگانی تهران و ایران است . نخستین جلسه آن را ماه گذشته در سازمان بنادر برگزار کردیم و به عنوان مشتری خدمات بندری از اتاق‌های بازگرانی تهران و ایران دعوت بعمل آوردیم و در طرف دیگر ، خطوط کشتیرانی ، انجمن خدمات کشترانی ، اتحادیه مالکان شناور ، انجمن پایانه داران و همکاران ما از سازمان بودند . در آن جلسه ، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی به عنوان مصرف کننده خدمات بندری چالش‌های خود را مطرح کردند که ما در سازمان بنادر به عنوان نهاد حاکمیتی در صدد حل مشکلات بخش های خصوصی و ارایه راهکارهای لازم در خصوص مشکلات آنها هستیم .

وی یادآور شد : فرض ما بر این است که هر سه ماه یکبار این نشست را داشته باشیم تا بتوانیم در مقام پاسخگوی استفاده کنندگان کالا و تجار بتوانیم ظاهر شویم که این موضوع با هدف رفع چالش تمامی شرکت‌ها ، فعالان و سرمایه گذاران بخش بندری است .




مطالب مرتبط

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

|

"سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

|

فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم‌نامه همکاری ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ، معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد که حاکی از رشد ۶۱ درصدی ...

|

نظرات کاربران