در حال بارگذاری ...

نیاز به سالانه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت راه های کشور

۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در کل استان اصفهان تعریف شده است که ۲۰ مورد فقط در شرق استان قرار دارد . علی رقم تمام محدودیت ها تلاش شد تا سطح کیفی آسفالت استان از میان کشور کمتر نشود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تعریف ۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در استان اصفهان خبر داد و گفت : ۲۰ پروژه فقط برای رفع نقاط پر تصادف شرق استان تعریف شده است .

رضا اکبری که همراه با وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان سفر کرده است در آیین افتتاح پروژه‌های شرق استان اظهار داشت : سال گذشته با حضور در استان ، طرف ۴۸ ساعت تمامی درخواست‌ها مورد بررسی قرار گرفت . سرانجام ۹۰ موضوع مختلف از جمله نقاط پر تصادف و روکش آسفالت گردآوری شد و ۲۵ موضوع در اولویت قرار گرفتند که افتتاح پروژه روکش آسفالت ورزنه - حسن آباد در روز جاری نتیجه همان اقدامات است .

مدیرکل دفتر نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت : ۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در کل استان اصفهان تعریف شده است که ۲۰ مورد فقط در شرق استان قرار دارد . علی رقم تمام محدودیت ها تلاش شد تا سطح کیفی آسفالت استان از میان کشور کمتر نشود . برای روکش آسفالت راه های کشور سالانه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است .

مدیرکل نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان پیام تبریک مهندس حس‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان را به مردم و مسئولان استان ابلاغ کرد و گفت : ایشان علیرغم میل باطنی موفق به حضور در این سفر نشد اما نسبت به کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی با بهره‌برداری از این پروژه ابراز امیدواری کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سال آینده نگاه ویژه‌ای به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و رفع نقاط پرتصادف وجود خواهد شد و وزارت راه و شهرسازی اهتمام ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید یک روزه از ۲۳۸ کیلومتر محورهای شریانی شرق تا غرب گلستان ، گفت که پروژه ...

|

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

نظرات کاربران