در حال بارگذاری ...
  • نیاز به سالانه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت راه های کشور

    ۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در کل استان اصفهان تعریف شده است که ۲۰ مورد فقط در شرق استان قرار دارد . علی رقم تمام محدودیت ها تلاش شد تا سطح کیفی آسفالت استان از میان کشور کمتر نشود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تعریف ۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در استان اصفهان خبر داد و گفت : ۲۰ پروژه فقط برای رفع نقاط پر تصادف شرق استان تعریف شده است .

    رضا اکبری که همراه با وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان سفر کرده است در آیین افتتاح پروژه‌های شرق استان اظهار داشت : سال گذشته با حضور در استان ، طرف ۴۸ ساعت تمامی درخواست‌ها مورد بررسی قرار گرفت . سرانجام ۹۰ موضوع مختلف از جمله نقاط پر تصادف و روکش آسفالت گردآوری شد و ۲۵ موضوع در اولویت قرار گرفتند که افتتاح پروژه روکش آسفالت ورزنه - حسن آباد در روز جاری نتیجه همان اقدامات است .

    مدیرکل دفتر نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت : ۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در کل استان اصفهان تعریف شده است که ۲۰ مورد فقط در شرق استان قرار دارد . علی رقم تمام محدودیت ها تلاش شد تا سطح کیفی آسفالت استان از میان کشور کمتر نشود . برای روکش آسفالت راه های کشور سالانه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است .

    مدیرکل نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان پیام تبریک مهندس حس‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان را به مردم و مسئولان استان ابلاغ کرد و گفت : ایشان علیرغم میل باطنی موفق به حضور در این سفر نشد اما نسبت به کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی با بهره‌برداری از این پروژه ابراز امیدواری کرد .




    مطالب مرتبط

    توزیع ۹۱ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان وسایل نقلیه سنگین استان فارس

    توزیع ۹۱ هزار حلقه لاستیک میان رانندگان وسایل نقلیه سنگین استان فارس

    با توجه به رویکرد جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صیانت از حقوق کاربران بویژه رانندگان حرفه‌ای ، تمامی این تلاشگران می توانند برای ارائه هرگونه شکایت و همچنین پیشنهادات سازنده خود از طریق سامانه کشوری رسیدگی به شکایات (شهراه) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱ ...

    |

    ایجاد نظام استاندارد مستندات حمل در دستور کار سه کشور ایران ، روسیه و آذربایجان

    ایجاد نظام استاندارد مستندات حمل در دستور کار سه کشور ایران ، روسیه و آذربایجان

    از نظر ما مرزهای هوایی ، دریایی و زمینی چندان متفاوت از یکدیگر نیستند و زمانی که بار وارد بندر یا فرودگاه می‌شود ، مسئولیت‌ها و ساز و کار برخورد با بار مشخص است ؛ وظایف مدیران فرودگاه و بندر کاملاً روشن است و در مرزهای زمینی نیز قرار است این اتفاق بیفتد و سعی خواهیم کرد که این ...

    |

    نظرات کاربران