در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از باند دوم محور نیک‌آباد - حسن‌آباد با حضور وزیر راه و شهرسازی

    استان اصفهان ۶۵ درصد وسعت کشور را در بردارد و کریدورهای شمال - جنوب و شرق - غرب کشور از این استان عبور می‌کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی باند دوم نیک‌آباد - حسن‌آباد به طول ۴۲ کیلومتر و روکش آسفالت ورزنه - حسن‌آباد به طول ۲۲ کیلومتر در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید .

    صبح امروز محمد اسلامی در راس هیاتی به منظور بازدید و بهره‌برداری از چند پروژه راهسازی و زیر بنایی وارد استان اصفهان شد و مورد استقبال نمایندگان مجلس و مسئولان این استان قرار گرفت .

    وزیر راه و شهرسازی در ابتدای این سفر ابتدا در مراسم افتتاح باند دوم نیک‌آباد - حسن آباد به طول ۴۲کیلومتر و روکش آسفالت ورزنه - حسن‌آباد به طول ۲۲کیلومتر حضور یافت ، که به اتفاق نمایندگان مجلس و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسیدند .

    گفتنی است امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه‌ این مراسم اظهار داشت : باند دوم نیک‌آباد - حسن‌آباد در سه قطعه ۸ ، ۱۲ و ۲۲ کیلومتری با هزینه ۲۵ میلیارد تومانی و محور هرند - کوهپایه در دو قطعه ۴ و ۱۱ کیلومتری با هزینه‌ ۹ میلیارد تومانی احداث شده‌اند . استان اصفهان ۶/۵ درصد وسعت کشور را در بردارد و کریدورهای شمال - جنوب و شرق - غرب کشور از این استان عبور می‌کنند .

    امیرخانی گفت‌ : این استان دارای ۴۱۴ کیلومتر آزادراه ، ۱۸۲۰ کیلومتر بزرگراه ، ۲۲۴۵ کیلومتر راه اصلی ، ۱۱۲۰ کیلومتر راه فرعی و ۵۷۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین بیان داشت : ۱۱۰ کیلومتر انواع راه‌ها ،‌ ۵۵۷ واحد مسکن مهر ، ۳مسجد و چند پروژه بازآفرینی شهری در زینبیه ، دارک ، هسته و خمینی شهر در ایام مبارک دهه فجر در این استان آماده بهره‌برداری هستند .

    در این سفر سید حسین میرشفیع عضو هیات مدیره و معاون ساخت توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ، رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی شامل حجت الاسلام سالک ، فولادگر ، عابدی و کامران وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    تکمیل کریدورهای ترانزیتی از رویکردهای اصلی در توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها

    تکمیل کریدورهای ترانزیتی از رویکردهای اصلی در توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها

    تکمیل کریدورهای کشور به منظور توسعه ترانزیت و اتصال شبکه راه‌های کشور به مسیر حمل و نقل بین المللی یکی از مهمترین اهداف ما است و در سالجاری بخش‌هایی از این کریدورها زیر عبور قرار می‌گیرد .

    |

    بررسی راه های توسعه همکاری ریلی ایران با ترکمنستان ، قزاقستان و جمهوری آذربایجان

    بررسی راه های توسعه همکاری ریلی ایران با ترکمنستان ، قزاقستان و جمهوری آذربایجان

    در این دیدار مقرر شد جزئیات بیشتر موضوع مورد بررسی قرار گرفته تا در دستور کار دیدار مدیران عامل راه آهن ایران و قزاقستان قرار گیرد تا مسایل و مشکلات فعلی کریدور کانتینری چین ، با اولویت مورد بررسی و ساماندهی شود .

    |

    نظرات کاربران