در حال بارگذاری ...

بازدید رئیس سازمان راهداری از راه های آسیب دیده از سیل اخیر استان خوزستان

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداراه کل استان تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا مشکلاتی که در این مناطق در اثر سیل به وجود آمده است ظرف دو تا سه ماه آینده مرتفع و عملیات ترمیم اساسی و احداث ابنیه مورد نیاز انجام شده و شرایط تردد و جریان ترافیک به صورت ایمن و عادی برقرار گردد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خوزستان ضمن حضور در محورهایی که در جریان بارندگی های اخیر دچار خسارت شده و در حال بهسازی و ترمیم اساسی می باشند ، از چند طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان نیز بازدید کرد .

مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با حضور در محورهای اهواز – اندیمشک (منطقه بامدژ) و اهواز - سوسنگرد ( آلبوعفری ) که در اثر سیل دچار خسارت شده اند بازدید و با راهدارانی که در حال انجام عملیلت بازسازی بودند دیدار و گفتگو کرد .

وی سرعت عمل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را در بازسازی و بهسازی این محورها و مسیرهای تردد هموطنان را خوب ارزیابی نمود و اظهار داشت : با توجه به حجم سنگین وارده ناشی از بارندگی های و سیل اخیر در استان ، برآورد اولیه خسارت ۸ میلیارد تومان  پیش بینی شده و تمهیدات لازم جهت ابلاغ اعتبار نیز انجام گردیده است که اداره کل استان هر چه سریعتر نسبت به بازسازی و ترمیم اساسی محورها و تعدادی از پل ها تخریب شده همچنین قسمتی از دیوارها ی حائل و سایر بخش های جاده ها که  تخریب شده اند اقدام نماید تا کاربران و مردم عزیز با ایمنی لازم و آرامش خاطر بیشتر در این محورها تردد نمایند .

 معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید همچنین خاطر نشان کرد : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداراه کل استان تمام تلاش خود را  به کار خواهند گرفت تا مشکلاتی که در این مناطق در اثر سیل به وجود آمده است ظرف دو تا سه ماه آینده مرتفع و عملیات ترمیم اساسی و احداث ابنیه مورد نیاز انجام شده و شرایط تردد و جریان ترافیک به صورت ایمن و عادی برقرار گردد .

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشوردر بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد : با توجه به فصل بهار و ادامه بارندگی ها و احتمال سیلابی شدن محورها اقدامات قابل پیش‌بینی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گام اول و اساسی ، تجهیز ماشین آلات راهداری در استان می باشد به خصوص در مناطق شمالی استان که همواره تحت تاثیر بارندگی‌های فصلی و موسمی استان های دیگر و هدایت آبهای سطحی به سوی این استان می باشد در دستور کار قرار داده شده است .

وی در خصوص اقدامات زود بازده نیز افزود : در کوتاه مدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان نسبت به اجاره ماشین آلات راهداری اقدام نموده و اقدامات راهداری فوری و اضطراری را انجام و در بازه زمانی بیشتر مقرر است تعدادی از پل هایی که ظرفیت دبی آب فصلی ندارند نسبت به احداث پل های جدید اقدام شود تا از این طریق بتوان بخشی از مشکلات دوران بارندگی استان را حل و فصل نمود .

گفتنی است مدیر کل دفتر نگهداری راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان ، معاون وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی نمودند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید یک روزه از ۲۳۸ کیلومتر محورهای شریانی شرق تا غرب گلستان ، گفت که پروژه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ تعداد ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی از جمله گریدر ، لودر ، سنگ شکن ، کامیون و....با صرف اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ...

|

مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

|

در پی دیدار رئیس دولت با کارگزاران نظام در ابتدای سال جاری ، مقرر شد تا حد امکان ، امور قابل واگذاری به استان ها واگذار شود ، از این رو از معاونت های ستادی انتظار می‌رود بررسی‌های لازم صورت پذیرد و در حد امکان امور به ادارات استانی واگذار شود .

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

نظرات کاربران