در حال بارگذاری ...

افتتاح پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر در ایام الله دهه مبارک فجر

موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس راه و شهرسازی بهشهر ، نکاء و گلوگاه از افتتاح پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد .

ناصحی دراین رابطه اظهار داشت : همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پروژه راه روستایی دوراب - شورابسر نکاء  به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی ، فرماندار نکاء و سایر مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت .

رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر ، نکاء و گلوگاه افزود : موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است . از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور روستایی این شهرستان به اجرا در آمده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر ، نکاء و گلوگاه گفت : پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر از پروژه های افتتاحی این اداره بوده که در این ایام با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید .

گفتنی است در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام اله دهه مبارک فجر تعداد ۲۸ پروژه راه روستایی در قالب ۳۸ کیلومتر و یک دستگاه پل با اعتباری معادل ۱۰۹ میلیارد ریال بهره برداری و در اختیار روستائیان عزیز قرار گرفت . همچنین این اداره کل در حوزه ساخت و مهندسی ، و فنی و اجرایی پروژه های متعددی داشته که در این ایام با حضور مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت .




مطالب مرتبط

در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

|

در شهرستان فومن حدود سه هزار و ۱۷۰ میلیون ریال پروژه در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به روکش آسفالت ، تعویض سیم‌های مسی فرسوده با کابل های خودنگهدار برق ، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد . همچنین از سه دهنه پل در حال احداث شهرستان ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

|

راه روستایی به‌عنوان قسمتی از توسعه روستایی ، یکی از فعالیت‌ها این اداره را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت ، خط‌کشی راه‌های آسفالته ، نصب علائم ، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و … است .

|

تمام محورهای استان بصورت شرقی - غربی احداث شده و توسعه یافته اند و لازم است که بصورت شمال به جنوب نیز اقدام شود که از جمله آنها می توان از سمت دامغان به وزوار به سمت مرز حسنقلی و همچنین محور بین کردکوی و سمنان که بسیار حیاتی و راههای ارتباطی بین استانی و روستایی هستند ، اشاره کرد ...

|

نظرات کاربران