در حال بارگذاری ...

افتتاح سالن تجاری پایانه مرزی پرویزخان با حضور وزیر راه و شهرسازی

سالن تجاری پایانه یاد شده شامل فضاهایی مانند ورودی و اطلاعات ، سالن انتظار جهت مراجعان ، محل استقرار کارمندان جهت پاسخگویی به مراجعان اتاق قرنطینه و نظارت ، اتاق‌های ترانزیت، اتاق‌های گمرک و اتاق بیمه می باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کرمانشاه سالن تجاری پایانه مرزی پرویز خان واقع در این استان را افتتاح کرد .

سالن تجاری مرز پرویز خان با حضورمحمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، معاون راهداری این سازمان ، استاندار کرمانشاه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان در شهرستان قصر شیرین در مساحتی معادل ۲۶۰۰ متر مربع و با صرف هزینه ای معادل ۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

این گزارش حاکی است سالن تجاری پایانه یاد شده شامل فضاهایی مانند ورودی و اطلاعات ، سالن انتظار جهت مراجعان ، محل استقرار کارمندان جهت پاسخگویی به مراجعان اتاق قرنطینه و نظارت ، اتاق‌های ترانزیت ، اتاق‌های گمرک و اتاق بیمه می باشد .

همچنین حضور وزیر راه و شهرسازی ، با حضور درجلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای ارتقای زیر‌ساخت‌ها در نقاط مرزی برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود ، اظهار داشت : تشکیل شورای اداری استان در نقطه صفر مرزی دو پیام مشخص دارد اول اینکه همه نقاط کشور دارای ارزش و اهمیت هستند و نباید جلسات تنها در مراکز برگزار گردد و دیگر اینکه برگزاری جلسه در نقطه صفر مرزی اهمیت مبحث ترانزیت را در پی دارد که باحضور در این جلسه از این منطقه بازدید کردیم ، زیرساخت‌ها را دیدیم و با کاستی‌ها آشنا شدیم .

وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود : برای ارتقای این مناطق برنامه‌ریزی می‌کنیم تا برای تبادلات تجاری ظرفیتی جهت کسب و کارهایی ایجاد گردد که تبادلات ما را پایدار کرده و به تجارت و تبادلات مرزی رونق بخشد. شایان ذکر است در این سفر بزرگراه سر پل ذهاب به قره‌باغ را که به طول ۲.۵ کیلومتر و با اعتبار ۵ میلیارد تومان احداث شده است ، با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی افتتاح شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سال آینده نگاه ویژه‌ای به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و رفع نقاط پرتصادف وجود خواهد شد و وزارت راه و شهرسازی اهتمام ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پانزدهمین همایش قیر ، آسفالت و ماشین آلات به تشریح وضعیت بودجه ...

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

نظرات کاربران