در حال بارگذاری ...
  • بررسی راهکارهای توسعه گردشگری و رونق پروازهای فرودگاه همدان

    با توجه به بحث فرهنگی و سطح درآمد غالب مردم همدان ، حمل و نقل هوایی و صنعت فرودگاهی مورد استقبال قرار نگرفته است بر این اساس دستگاه‎ها همه باید همت کنند تا فرودگاه همدان به نحو احسنت تقویت شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی جلسه مشترک شورای شهر ، شهرداری و انجمن صنفی آژانس‎ها و موسسات مسافربری استان همدان با میزبانی فرودگاه همدان راهکارهای توسعه گردشگری و رونق پروازهای این فرودگاه بررسی شد .

    این جلسه با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اقتصاد ، سرمایه‎گذاری و گردشگری شورای شهر ، معاونان شهرداری همدان و رئیس انجمن صنفی آژانس‎ها و موسسات مسافربری استان همدان در این فرودگاه برگزار شد .

    مدیر فرودگاه همدان در این جلسه ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات زیرساختی و هزینه‎های انجام شده در فرودگاه از مسئولان حاضر درخواست کرد که به منظور فراهم کردن پروازهای جدید در این فرودگاه و خدمت رسانی به مردم استان و همچنین رونق گردشگری راهکارهایی را ارائه کند .

    سهراب کلوندی همچنین از مسئولان شورای شهر و شهرداری درخواست کرد که به منظور مدیریت بحران و ارائه خدمت در زمان‎های اضطراری برای ایجاد راه دسترسی دوم به فرودگاه اقدام کنند .

    رئیس شورای اسلامی شهر همدان، نیز با قدردانی از اقدامات چشمگیر و موثر انجام شده در فرودگاه گفت : ما باید در بحث جذب گردشگر موفق‎تر عمل کنیم و یکی از مهمترین راه‎های ورود گردشگران داخلی و خارجی فرودگاه است و باید صنعت گردشگری استان را با استفاده از فرصت وجود فرودگاه همدان با ارائه تدابیر و راهکارهای مناسب تقویت کنیم . با توجه به بحث فرهنگی و سطح درآمد غالب مردم همدان ، حمل و نقل هوایی و صنعت فرودگاهی مورد استقبال قرار نگرفته است بر این اساس دستگاه‎ها همه باید همت کنند تا فرودگاه همدان به نحو احسنت تقویت شود .

    گفتنی است ؛ در این جلسه رئیس انجمن صنفی آژانس‎ها و موسسات مسافربری استان همدان آمادگی کامل آژانس‎های مسافری برای همکاری همه جانبه با فرودگاه و توسعه و رونق گردشگری در استان را اعلام کرد و شهرداری نیز برای ساخت جاده دسترسی دوم به فرودگاه و اختصاص بیلبوردها و دیگر رسانه‎های شهری برای معرفی فرودگاه همدان و خدمات و امکانات آن اعلام آمادگی کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت : برگزاری همایش زمینه‌ای برای ارتقا همدلی و همگرایی بیشتر به منظور دستیابی به اهداف و ...

    |

    نظرات کاربران