در حال بارگذاری ...

توصیه های شرکت رجا برای متقاضیان خرید بلیت‌ قطارهای نوروز ۹۸

با توجه به ظرفیت ایجاد شده ، هم‌وطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیرحضوری (اینترنتی ، اپلیکیشنی و تلفنی از طریق تلفن ۱۵۳۹) یا از نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای نوروز ۹۸ ، به صورت اینترنتی ، اپلیکیشنی و ۱۵۳۹ از ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷ آغاز می‌شود و شرکت رجا در این خصوص توصیه‌هایی برای متقاضیان خرید بلیت‌ها دارد .

معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود : براساس برنامه‌ریزی انجام شده ، در روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷ ، فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به جز مشهد مقدس عرضه خواهد شد . از ساعت ۱۲ ظهر همان روز ، بلیت‌ قطارهای کمربندی مشهد (مانند : اهواز - مشهد ، کرمانشاه - مشهد ، تبریز - مشهد ، زنجان - مشهد ، ساری - مشهد ، یزد - مشهد و ...) به فروش می‌رسد . از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه نیز فروش بلیت قطارهای مسیر تهران - مشهد و بالعکس آغاز می‌شود .

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت : فروش بلیت قطارهای نوروزی رجا از طریق مراکز فروش نیز از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۷ برای کلیه مسیرها به صورت همزمان صورت می‌گیرد . برنامه حرکت قطارهای نوروزی سال ۱۳۹۸ از ۲۴ اسفند ۹۷ آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد .

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی رجا تأکید کرد : با توجه به ظرفیت ایجاد شده ، هم‌وطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیرحضوری (اینترنتی ، اپلیکیشنی و تلفنی از طریق تلفن ۱۵۳۹) یا از نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند .

معاون اجرایی رجا از هم وطنان گرامی درخواست کرد : هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند .

وی افزود : همچنین بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند . بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد .

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش ، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع رسانی این شرکت با شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند .

شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها ، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می‌باشد .




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

نظرات کاربران