در حال بارگذاری ...
  • رفع نیازهای کشور در حوزه دریایی با همکاری میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع

    با امضای این تفاهم‌نامه نیازهای کشور در حوزه دریایی همچنین نیازهای سازمان بنادر در حوزه‌های مهمی همچون شناورهای امداد و نجات ، شناورهای لایروب ، شناورهای آلاینده روب ، مسافری و حتی تفریحی که برای گردشگری مناسب هستند با استفاده از توان داخلی ساخته می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی گفت : امضای تفاهم‌نامه همکاری دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی نیازهای کشور را در حوزه دریایی برطرف می کند .

    امیر حاتمی گفت : خداوند منان را شاکر هستیم که در دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاری ماندگار و بلندمدت را پایه گذاری کردیم .

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام اینکه امضای تفاهم‌نامه همکاری دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی نیازهای کشور را در حوزه دریایی برطرف می‌کند ، خاطرنشان کرد : با امضای این تفاهم‌نامه نیازهای کشور در حوزه دریایی همچنین نیازهای سازمان بنادر در حوزه‌های مهمی همچون شناورهای امداد و نجات ، شناورهای لایروب ، شناورهای آلاینده روب ، مسافری و حتی تفریحی که برای گردشگری مناسب هستند با استفاده از توان داخلی ساخته می‌شود .

    وی اظهار امیدواری کرد با امضای این تفاهم‌نامه و اجرای تعهداتی که در آن قید شده است ، گام بلندی در زمینه قطع وابستگی در مورد نیازهای اساسی کشور اتفاق بیفتد .

    امیر حاتمی در پایان به محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی تبریک گفت و برای همکاران خود در وزارت دفاع آرزوی توفیق روزافزون کرد .

     




    مطالب مرتبط

    امید است این وضعیت آماده باش نیروهای امداد دریایی ، سفرهای ایمن و بی خطری را برای مردم رقم بزند . از هموطنان نیز انتظار می رود در سفرهای دریایی از بنادر ، اسکله و شناورهای مجاز استفاده کنند ، چرا که سفرهای دریایی دارای مدل طراحی شده سفر و تحت پوشش نظارت مستمر ایمنی قرار دارند .

    |

    راه آهن جزو معدود پروژه‌های کشور است که مشکل اعتباری در این قضیه نداریم . در مراکز تمام شهرستان‌های بیرجند ، نهبندان ، سربیشه و قاین که در مسیر این خط ریلی قرار دارند ، احداث ایستگاه مسافربری پیش‌بینی شده و حدود ۳۸ ایستگاه خدماتی در طول خط داریم که همزمان ساخته خواهد شد .

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، تسهیل گری در بخش حمل و نقل جاده ای است ، از این رو در استان هایی که ظرفیت حمل و نقلی بالایی دارند ، با توسعه هنرستان ها و رشته حمل و نقل می‌توان در جهت رشد اقتصادی و رونق بخشی صنعت حمل و نقل ملی گام‌های اساسی برداشت .

    |

    بیس و روکش آسفالت پایانه برکت (فاز ۲) ، بهسازی و روکش آسفالت محوطه پایانه مرزی و پایانه برکت و روکش آسفالت راه‌های شهرستان هلیلان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در ایام مبارک دهه فجر است . ترمیم پل روستاهای "دوهارون"(منطقه بولی) ‌و "عالی‌آباد" و سه دهنه پل مجاور ، میکروسرفیسینگ و ...

    |

    با توجه به ضرورت حذف نقط حادثه خیز استان ، در ایام الله دهه فجر پروژه حذف ۵ نقطه حادثه خیز استان و ۶ پروژه دیگر نیز در راستای ایمن سازی راه ها و حریم افتتاح خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران